wtorek, lutego 12, 2013

Wiśniowe przedwiośnie od L'Occitane!

Autor: chodzpomalujmojswiat o wtorek, lutego 12, 2013
Cześć dziewczyny! Czy czekacie już na wiosnę?? Ja nie mogę się po prostu doczekać! Nie dla mnie są niskie temperatury, deszcz i śnieg. Do kalendarzowej wiosny został nieco ponad miesiąc...Czekanie może umilić nam nowa linia kosmetyków L'Occitane o kuszącej nazwie: WIŚNIOWE PRZEDWIOŚNIE. W skład serii wchodzą:
 
 Delikatny krem do rąk, który nawilża i chroni nawet najwrażliwsze dłonie:
 
 
 
 Mydełko roślinne w kształcie motyla. Otula skórę dłoni i całego ciała wiosenną delikatnością:
 
 
Żel pod prysznic. Opalizujący i lekki jak powietrze żel sprawia, że Twoja skóra jest miękka jak jedwab:

Nawilżający żel do ciała. Lekki, aksamitny o piżmowym zapachu nawilża skórę i pozostawia ją miękką i elastyczną:

Woda toaletowa. Woda toaletowa wiśniowe przedwiośnie ubierze Twoją skórę w świeży zapach, niczym w barwny bukiet delikatnych jak pocałunki kwiatów:



Nuty głowy: urzekający duet mandarynki i czarnej porzeczki

Nuty serca: marzycielska kompozycja kwiatów wiśni, magnolii i frezji.

Nuty bazowe: harmonijna podstawa drewna i piżma, z subtelną nutą irysa

Któryś z produktów wpadł Wam w oko? Mnie urzekł śliczny motylek! Ciekawa jestem bardzo jak pachnie cała ta seria :)

7 komentarze:

Yumi :) on 12 lutego 2013 19:51 pisze...

Podobnie jak Ty zostałam oczarowana motylkiem :) prawdopodobnie się na niego skuszę ;D

Paulina on 12 lutego 2013 20:18 pisze...

"wiosenna delikatność" - piękne określenie :-)

Kaprysek on 12 lutego 2013 21:34 pisze...

Wiśniowe zapachy kocham, ale do tej firmy podchodzę wyjątkowo sceptycznie

LaNińa on 12 lutego 2013 23:08 pisze...

Piękne buteleczki mają te wody toaletowe...ciekawa jestem tej nuty zapachowej ;)

Ja on 13 lutego 2013 11:33 pisze...

Ten motylek jest słodki

Katherinek on 13 lutego 2013 17:12 pisze...

Piękne buteleczki;)!

Anonimowy pisze...

Cześć Motylku ;) Wpadłam tylko, żeby zaprosić Cię do zabawy w TAG. Jeśli masz chwilkę, zapraszam do skrobnięcia kilku słów odnośnie kosmetycznych dziwactw :D

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos