niedziela, lutego 10, 2013

John Frieda full REPAIR shampoo

Autor: chodzpomalujmojswiat o niedziela, lutego 10, 2013
Szampon ten kupiła mama z polecenia swojej siostry. Ciocia mówiła bowiem, że nie powoduje swędzenia skóry głowy, jest łagodny i pięknie pachnie. Dodała też, że jest to najlepszy szampon jaki używała w życiu.Korzystając z promocji -30% w Super Pharm na produkty JOHN FRIEDA kupiła go w końcu moja siostra.
 
 
OPAKOWANIE: duża bordowa tuba z dość miękkiego plastiku. Produkt można wydobyć do samego końca.
 
ZAPACH: bardzo ładny. Przypomina profesjonalne kosmetyki fryzjerskie.
 
KONSYSTENCJA: dość leista. Szampon dobrze się pieni.
 
ZAPEWNIENIA PRODUCENTA: Szampon do włosów z olejkiem INCA INCHI. Roślina INCA ICHI, rosnąca od tysięcy lat w deszczowych lasach Amazonii skrywa sekret wiecznego piękna.
 
Formuła nadająca objętość z olejkiem z Inca Inchi, bogatym w kwasy omega-3, odbudowuje wygląd zniszczonych włosów, pozostawia uczucie gładkości, objętości i zdrowych włosów bez obciążania. Ułatwia rozczesywanie, zmiejszając ryzyko ich wypadania.
 
Produkt bezpieczny dla włosów farbowanych i poddanych zabiegom chemicznym.
 
MOJA OPINIA NA TEMAT PRODUKTU: Zacznę od tego, że produkt bardzo ładnie pachnie i dobrze sie pieni. Wystarczy naprawdę odrobina szamponu by umyć moje, siegąjące już za ramiona włosy. Po umyciu włosy są błyszczące. Produkt ich nie obciąża. Nawet na drugi dzień po myciu wyglądają całkiem przyzwoicie. Co do zapewnień producenta, że szampon zmniejsza ryzyko wypadania trudno mi się wypowiedzieć. Niestety produkt ten ma również sporą wadę- podrażnia skórę głowy. Dlatego stosuję go tylko raz w tygodniu. Skład też jakoś nie zachwyca- na drugim miejscu SLS.
 
REASUMUJĄC:
 
(+)pieknie pachnie
(+)wydajny
(+)sprawia, że włosy się błyszczą
(+)włosy wyglądają zdrowo
(+)nie obciąża
 
(-)podrażnia skórę głowy
(-)niezbyt przyjazny skład
(-)cena ok. 40zł w cenie regularnej, w promocji kosztował ok 26zł
 
 
Nie sięgnę więcej po ten produkt. Jest dość drogi, a jego działanie nie różni się wiele od tańszych szamponów. Ja nie polecam.
 

8 komentarze:

Kejmi on 10 lutego 2013 11:29 pisze...

Słabo, jak bez promocji kosztuje 40 zł i podrażnia skórę głowy... :\

Paulina on 10 lutego 2013 13:32 pisze...

miałam kiedyś szampon i odżywkę do brązowych włosów, ale trochę obciążały:-(

ankas on 10 lutego 2013 14:33 pisze...

Nie miałam go, ale kusi mnie ten do włosów blond;)

Ja on 10 lutego 2013 15:16 pisze...

Za taką cenę i niezbyt ciekawym składem bym się na niego nie skusiła.

Kaprysek on 10 lutego 2013 15:49 pisze...

Ja się kiedyś zastanawiałam nad nim, ale skład za taką cenę ? nie nie zdecydowałam się i chyba dobrze zrobiłam ;)

karodos.pl on 10 lutego 2013 16:40 pisze...

Za tę cenę raczej go nie kupię.

Dorota R on 10 lutego 2013 16:46 pisze...

nie uzywalam, i za ta cene wole cos sprawdzonego..

Beautiful Duty on 10 lutego 2013 22:15 pisze...

ło mamciu drogi..

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos