środa, lutego 13, 2013

WALENTYNKOWE rozdanie u chodzpomalujmojswiat

Autor: chodzpomalujmojswiat o środa, lutego 13, 2013
Moje Drogie! Zapraszam Was dziś na walentynkowe rozdanie. Już dłuższy czas myślałam o takiej formie prezentu dla Was, gdyż mój blog cały czas się rozwija, przybywa mi obserwatorów, a licznik odwiedzin rośnie :) Jest to dla mnie niezwykle ważne. Za wszystkie komentarze i Waszą obecność w tym miejscu bardzo dziękuję!!
 
Rozdanie będzie trwało od dziś tj. 13.02.2013 do 28.02.2013 roku.
 
Nagroda w rozdaniu prezentuje się następująco:
 
 
1.BOUM Catch me, Eu de Parfum 30ml. "Baw się zapachem z niezwykle pogodnym i uroczym Boum Catch Me. Świeże, owocowe nuty ananasa, czarnej porzeczki, mango i jabłka przeniosą Cię w świat radosnego zapomnienia."
 
2.Mydełko żurawinowe THE BODY SHOP 40g
 
3.Balea kokos+ mleko, maseczka do włosów farbowanych (25ml)
 
4.Balea maseczka peel off z bursztynem (8ml- jedna połowa saszetki)
 
5.AA skuteczna pielęgnacja, maseczka matująco-regenrująca (5ml- jedna połowa saszetki)
 
6.Eubiona: szampon odbudowujący x 3 i odżywka x 2 (każda po 5ml)
 
 
ZASADY:
 
1. Wystarczy być publicznym obserwatorem mojego bloga (warunek konieczny!)

2.Będzie mi miło, jeśli polubicie mój fanpage na Facebooku klik! (nie jest to jednak warunek konieczny)

3.Chętnie poczytam Wasze opinie i spostrzeżenia na temat mojego bloga: co Wam się podoba? Co powinnam zmienić? (nie jest to warunek konieczny)


Zgłaszać można się pod tylko i wyłącznie pod postem konkursowym na moim blogu, według następującego schematu:

Obserwuję jako:

Mail:

Moja opinia na temat bloga: (niewymagane!)

Powodzenia! wyniki ogłoszę 1.03.2013 :)

28 komentarze:

Anonimowy pisze...

Obserwuję jako: Chwila dla siebie
Mail: chwila_dla_siebie@interia.pl
Moja opinia na temat bloga: Moim zdaniem jest git. Podoba mi się pastelowa kolorystyka bloga i treści, jakie zamieszczasz. A jeśli jest coś, czego mi brakuje, to zdjęć (czy tych takich ikonek użytkownika) przy komentarzach. Ale to kwestia szablonu, więc nie bierz tego do siebie :D Pozdrawiam ciepło!

madzia71a on 13 lutego 2013 14:10 pisze...

Obserwuje jako: madzia71a
mail: madzia71a@wp.pl

Kaprysek on 13 lutego 2013 14:46 pisze...

Obserwuję jako: Kaprysek
mail: kaprysek246@gmail.com
Co do bloga to śledzę go regularnie. Lubię tutaj zaglądać, dowiaduję się wielu ciekawych rzeczach. Mam też kilka kosmetyków, które kupiłam pod wpływem Twojej recenzji ;)Jedynie wg mnie jest zbyt mała czcionka i czytanie recenzji sprawia mi malutkie trudności. Serdecznie pozdrawiam

Beautiful Duty on 13 lutego 2013 15:03 pisze...

Obserwuję jako: becomingbeauty

Mail: xhopefulx@gmail.com

Moja opinia na temat bloga: jestem tu krotko wiec ciezko cokolwiek stwierdzic, ale podoba mnie sie tu ;D

dzolls on 13 lutego 2013 15:23 pisze...

Obserwuję jako: dzolls (ten niebiesko-zielony słoik :D)

Mail:dzollsisko@gmail.com

Moja opinia na temat bloga: Uwielbiam ten delikatny wygląd Twojego bloga! :)

agnieszkazg on 13 lutego 2013 19:21 pisze...

Obserwuję jako: agnieszkazg
Mail: agoooooosia@gmail.com

sia on 13 lutego 2013 20:31 pisze...

Obserwuję jako: sia
Mail: dont_ask@vp.pl

Rozalia59 on 14 lutego 2013 07:55 pisze...

Obserwuję jako: Joanna_26

Mail: kabanos_25@onet.eu

Nessa on 14 lutego 2013 12:53 pisze...

Obserwuję jako: Joanna N.

Mail: aniolek180@gmail.com

Anonimowy pisze...

Obserwuję jako: Klaudia Joanna Julia.

Mail:klaudia121121@wp.pl

Moje Imponderabilia on 18 lutego 2013 00:55 pisze...

Obserwuję jako:imponderabilia

Mail:zanka88@onet.eu

Moja opinia na temat bloga: Podoba mi się kolorystyka, układ i duża starannośc. Osobiście jednak wolałabym aby pasek z tekstem był trochę szerszy.

n. on 18 lutego 2013 12:57 pisze...

Obserwuję jako: nnat.
Mail: staachaa@gmail.com
Moja opinia na temat bloga: Kolorystyka i banner - są świetne. Co dziwne bardzo podoba mi się u Ciebie połączenie błękitu z różem :) Posty zawsze napisane na temat, poprawnie, lekko i przyjemnie się je czyta ;)

Kolorowy Pieprz on 19 lutego 2013 12:32 pisze...

Obserwuję jako kolorowy Pieprz
mój mail to: kolorowypieprz@gazeta.pl

Na blogu zazdroszczę Ci "porządku". Od dawna próbuję ogarnąc bałagan na moim i wciąż szukam swojego wymarzonego samodzielnie zrobionego nagłówka. Poszukiwania daja frajdę- ale i niecierpliwią:)

Pozdrawiam:)

Lady In Purplee on 19 lutego 2013 13:55 pisze...

Obserwuję bloga i na facebooku jako Lady in Purplee
mail: ladyinpurplee@gmail.com

Wygląda bloga mi się podoba, jedynie chciałabym zobaczyć więcej kolorówki pokazanej na Tobie :)

Unknown on 19 lutego 2013 15:03 pisze...

Obserwuję jako Ewa Cieślak
email: ewacieslak007@gmail.com

Basia Retro Mama on 19 lutego 2013 16:03 pisze...

Obserwuję jako: beautiful

Mail: bilosiu@gmail.com

Moja opinia na temat bloga: każdy blog ma w sobie swój styl i coś ciekawego do zaoferowanie , nie potrzebujesz rad jak ma on wyglądać bo sama musisz się dobrze w nim czuć , piszę to z własnego doświadczenia

Camille on 19 lutego 2013 17:03 pisze...

Obserwuję jako: Camille
Mail: camillebeauty123
Moja opinia na temat bloga: Bardzo mi się podoba Twój blog :) Piszesz fajne i ciekawe notki. Myślę, że nie ma potrzeby nic zmieniać :)

Ewka on 19 lutego 2013 19:07 pisze...

Obserwuje jako: Ewka501
E-mail: ewka501@op.pl
Moja odpowiedź: Podoba mi się przejrzystość i czytelność bloga jedynie mogłabyś dać obserwatorów trochę wyżej (ale to moja osobista sugestia) ;)

Unknown on 19 lutego 2013 21:56 pisze...

Obserwuję jako: Ewa Ewa

Mail: ewa_sn@o2.pl

Moja opinia na temat bloga: -

Katarzyna on 20 lutego 2013 14:20 pisze...

Obserwuję jako: Katarzyna

Mail: gogunia3@wp.pl

Czarne Espresso on 24 lutego 2013 11:37 pisze...

Obserwuję jako: Czarne Espresso
Mail: czarneespresso@gmail.com
Pozdrawiam!

Magda on 24 lutego 2013 16:37 pisze...

Obserwuję jako: madzia

Mail: madzia3991@interia.eu

Moja opinia na temat bloga: -

lubię na fb jako Magdalena Jezierska :)

Karina ! . on 25 lutego 2013 16:56 pisze...

Obserwuję jako: Karina ! .

Mail: rincka002@o2.pl

Moja opinia na temat bloga: Na twój blog trafiłam właśnie poprzez rozdanie. Od razu rzucił mi się w oczy nagłówek który świetnie pasuje do reszty. Moim zdaniem nic nie zmieniaj. Blog jest w sam raz ;)

zaczarowanaa on 26 lutego 2013 12:16 pisze...

Obserwuję jako: zaczarowanaa
Mail: zaczarowanaa.fashion@gmail.com
Moja opinia na temat bloga: na bloga trafiłam przypadkiem ale kolorystyka mnie zachwyciła pięknie tu masz - będe wpadać częściej :)

Klaudia Bytom on 26 lutego 2013 14:15 pisze...

obserwuje jako yesiwantyouback
mail: yesiwantyouback6@wp.pl
Mi baaaaardzo podobają się kolory - pastele, moje ulubione :) takie trochę baby colours, kojarzą mi się z małym, wysmarowanym oliwką dzidziusiem :))) zmieniłabym avatar, dodając jakieś Twoje zdjęcie, usunęłabym zakładkę 'etykiety' ponieważ nieco wydłuża niepotrzebnie blog moim zdaniem :))

Klaudia Bytom on 26 lutego 2013 14:16 pisze...

...a na fb lubię jako Klaudia B.!

Serenitka on 26 lutego 2013 18:01 pisze...

Obserwuję jako: Serenitka B
Mail: akasha162@onet.eu
Moja opinia na temat bloga: Podoba mi sie miętowy kolor tła i nagłówek..taki rozmarzony:) Nic mu nie brakuje:)
Bardzo przypadło mi do gustu to że pasek boczny jest tak logicznie uporządkowany:) Łatwo sie w nim odnaleźć:)

Unknown on 27 lutego 2013 21:31 pisze...

obserwuje jako monika Łukowiak
meil monikalukowiak@gmail.com

Opinia :) Fajniusi blog naprawdę uwielbiam pastele strzał w 10 tke róż idealnie komponuję się :)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos