piątek, września 23, 2011

Johnsons's Energy

Autor: chodzpomalujmojswiat o piątek, września 23, 2011
Pamiętacie jeszcze biedronkową gazetkę Tajemnice urody 2?
To własnie w niej był żel i płyn do kąpieli (czyli takie 2w1 ) o którym chcę dziś napisać.
Mieści się w ogromnej butli- litrowej co nie do końca jest wygodne, bo jakoś ciężko przynajmniej na początku podnosić takiego kolosa przy kąpieli :)
Zapach ma świeży, cytrusowy, pobudza na dalszy dzień. Używałam go zarówno jako żelu jak i płynu do kąpieli. Wolę Johnsona w drugim wydaniu. Tworzy dość sporą i długo utrzymującą się pianę, zapach rozprzestrzenia się w całej łazience. Jako żel jest dla mnie ciu za rzadki, po prostu bardzo szybko spływa ze skóry.
Podsumowując jest naprawdę ok!
Do nabycia był w Biedronce 1l za 9,99

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

moja siostra go sobie kupiła i faktycznie pachnie bardzo atrakcyjnie i odświeżająco:)

Taml on 23 września 2011 13:02 pisze...

Ciekawy :)

Karolina on 23 września 2011 18:58 pisze...

Szkoda, że już go nie ma w Biedronach

Nestii on 25 września 2011 10:37 pisze...

Też uważam, ze to wilka szkoda. Przy okazji chciałabym Cię serdecznie zaprosić na moje urodzinowe rozdanie:) Pozdrawiam
http://poznanianka.blogspot.com/2011/09/urodzinkowe-rozdanie.html

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos