niedziela, września 25, 2011

Ziaja bloker

Autor: chodzpomalujmojswiat o niedziela, września 25, 2011
Cóż pisać chyba dużo nie muszę :)
Ziaja bloker to produkt, który jest moim must have szczególnie w lecie. Na początku mojej przygody z tego typu preparatami używałam Antidral, jednak pojedynek blokerów wygrywa dla mnie zdecydowanie Ziaja, ponieważ nie czuję aż takiego pieczenia po aplikacji.
Minusem, którym zauważyłam w Ziai, jest konsystencja: lepka, klejąca i preparat bardzo długo wchłania się.
Ale to nic w porównaniu do tego, że bloker sprawia, że czuję się pewnie nawet w 30stopniowym upale!

4 komentarze:

madziulaczek1991 on 25 września 2011 12:46 pisze...

TEż szykuję recezję blokera..:) Ja jestem z niego zadowolona..:)

Karolina on 25 września 2011 12:55 pisze...

U mnie w mieście nigdzie, ale to dosłownie nigdzie go nie widziałam

zoila on 25 września 2011 12:59 pisze...

A ja go nie lubię.

sypa on 25 września 2011 13:32 pisze...

Mi podrażnił skórę, ale i tak go lubię :D

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos