czwartek, września 22, 2011

Krem do rąk Garnier z masłem Shea

Autor: chodzpomalujmojswiat o czwartek, września 22, 2011
Ostatnio moje dłonie stały się wysuszone i szorstkie. Dlatego będąc w Rossmannie kupiłam sobie krem do rąk. Padło na garniera, nie ukrywam, że skusiła mnie promocja  za  3.99zł. Do wyboru było kilka wariantów, ja skusiłam się na odżywianie- z ekstraktem z masła shea i z L-Bifidus (składnik znajdujący się w jogurtach naturalnych).
Podoba mi się to, że krem szybko się wchłania, ma piękny zapach. Co do konsystencji, jest lekko leista, ale osobiście nie jest do dla mnie wadą. Jakiś spektakularnych efektów nie widzę, ale na pewno skóra moich dłoni jest gładsza i nawilżona.
Myślę, że za tą cenę warto mieć taki krem do rąk, w sam raz do torebki :)

A jakie są Wasze ulubione kremy do rąk?

4 komentarze:

Kamyczek on 22 września 2011 13:13 pisze...

to jest mój ulubiony! za zapach przede wszystkim!
pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

Kasia on 22 września 2011 13:32 pisze...

uwielbiam kremy Garniera, szczególnie ten do pielęgnacji bardzo suchej skóry w czerwonej tubie :)

sypa on 22 września 2011 16:41 pisze...

Ma strasznie wiotkie opakowanie :p jesli ma się śliskie ręce to już koniec.. :p

Lady on 22 września 2011 17:54 pisze...

Bardzo lubię ten krem do rąk.Zapraszam do mnie na małe rozdanie;p

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos