środa, września 28, 2011

Wrzesień miesiącem zużyć

Autor: chodzpomalujmojswiat o środa, września 28, 2011
Zużyłam już następujące kosmetyki o których mogliście tutaj przeczytać:
*żel pod prysznic Palmolive
*żel micelarny Bebeauty (który swoją drogą jest świetny i myślę, że może stać się KWC)
*wodę toaletowa z Yves Rocher
*krem Babydream natural
*szampon do włosów Timotei
*balsam AA

Jestem równiez na wykończeniu mi.in : błyszczyka z Ziai, kremu Dermoline, mleczka kokosowego z Yves Rocher

Myślę, że to całkiem sporo i cieszę się, że udaje mi się trzymać projektu densko . W październiku z pewnością nagrodą będą jakieś większe kosmetyczne zakupy :)

2 komentarze:

Karolina on 28 września 2011 11:03 pisze...

mój micel z Biedronki też jest na wykończeniu i z pewnością kupię 3 butlę :)

A tak w ogóle ja miałam projekt denko przez... rok. Teraz nadrabiam zakupami :D

Taml on 28 września 2011 16:25 pisze...

noo sporo sporo:)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos