czwartek, września 29, 2011

Zmywacze do paznokci

Autor: chodzpomalujmojswiat o czwartek, września 29, 2011
Jak wiecie, bo pisałam tutaj na blogu, miałam problem ze zniszczonymi i łamiącymi się paznokciami. Myślę, że mógł się przyczynić do tego również przyczynić zmywacz do paznokci- a mianowicie był to zmywacz z Biedronki Bebeauty.
Dlatego też postanowiłam kupić sobie jakiś inny.
Obecnie posiadam 2 zmywacze do paznokci (3 właśnie skończyłam).
Jest to Isana Mandelduft w dużej butli : 250ml
I nie znany mi do tej pory CCUK zmywacz do paznokci z odźywką
Trzecim produktem jakim miałam była również Isana (wersja mini) bez acetonu (płyn był koloru różowego)

Najmniej przypadł mi do gustu ostatni ( a szczerze myślałam, że będzie najlepszy: bez acetonu to chyba mniej inwazyjny i delikatniejszy niż jego koledzy), miał jednak jedną podstawową wadę: strasznie wysuszał skórę wokół paznokcia....
Duża Isana (tj. ta w dużej butli) mimo zapewnień producenta ani trochę nie pachnie olejkiem migdałowym, śmierdzi jak każdy zmywacz. Jednak dobrze usuwa lakier, nie wysusza skórek.
Natomiast tajemniczy CCUK (nie wiem czy dobrze kojarzę, ale widziałam już kilka postów na blogach, że któryś sprzedawca internetowy dołącza puder tej firmy do kosmetycznych zakupów) jest również ok. Bardzo dobrze zmywa paznokcie (!) nie powoduje wysuszenia skóry (może to działanie tej odżywki, niestety na opakowaniu nie jest dokładnie napisane jaka to odżywka).
Reasumując do zmywacza z Biedronki nie wrócę juz na pewno.
Dziewczyny! czy są zmywacze do paznokci, które naprawdę fajnie pachną? :)
Które z nich możecie mi polecić?

5 komentarze:

PureMorning on 29 września 2011 10:00 pisze...

Ja lubię zmywacze z Pierre Rene - nie wysuszają paznokci i nie są drogie.

zoila on 29 września 2011 13:28 pisze...

Polecam pomarańczowy tonik Barbry do paznokci :)

Unknown on 29 września 2011 15:52 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown on 29 września 2011 16:09 pisze...

Uwielbiam i polecam zmywacz Laura Conti (kiedyś Paloma) z algami. Jest to najlepszy zmywacz do paznokci, jakiego do tej pory używałam. Świetnie nawilża płytkę paznokciową. Można go kupić czasem w Rossmannie. Jest drogi - kosztuje 6,99zł za 100ml, ale moim zdaniem jak najbardziej warty swej ceny.

Karolina on 29 września 2011 18:32 pisze...

Dla mnie najładniej pachnie ten z Biedronki ;P kosodrzewina pisała kiedyś o ładnie pachnących zmywaczach

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos