środa, września 14, 2011

Maybelline my VARNISH

Autor: chodzpomalujmojswiat o środa, września 14, 2011
Z internetu udało mi się dowiedzieć, że My Varnish to kolekcja kosmetyków od Maybelline przeznaczona dla młodszych dziewczyn. ( nie wiem dokładnie w jaką grupę wiekową miała ona trafić, ale pewnie dawno już do niej nie należę:)). Całość tworzą na pewno lakiery do paznokci, a także błyszczyki, szminki i bodajże cienie. W polskich Rossmanach aż tak dużego wyboru nie ma ( może będzie? chociaż wątpię) i kolekcja My Varnish nie ma swojego osobnego miejsca.
Nie jestem teraz w 100% pewna, ale wydaje mi się, że widziałam również błyszczyki.
Skusiłam się na lakier kolor 343 (niestety lakiery nie mają nazw.).
Jest to soczysty pomarańcz, raczej wpadający w czerwień. Idealny na lato, a nawet na jego końcówkę- czyli na takie dni jak teraz.
Zdjęcia, które wstawię pokazują lakier na moich paznokciach na 3 dzień. Pod lakier użyłam odżywki, gdyż nie chcę już popełniać błedu i potem męczyć się z odbarwionymi płytkami.
Po 3 dniach jestem z niego zadowolona- może minimalnie starł się na końcówkach i przy skórkach. Ale nie odpryskuje mimo, że prałam, sprzątałam itd.
Kolor również mnie urzekł, świetnie prezentuje się na opalonej skórze.
Ja jestem z niego zadowolona, fajny lakier za przystępną cenę: w Rossmanie za ok 10,50zł (7ml produktu)



5 komentarze:

Ewa Glapa on 14 września 2011 10:53 pisze...

kolor ciekawy ma, chętnie bym go na swoich paznokciach wypróbowała :]

Pozdrawiam, vogue-beauty.blogspot.com

sia on 14 września 2011 12:15 pisze...

ładny kolorek ;)

a. on 14 września 2011 12:44 pisze...

to seria MNY już jest w polskich rossmannach!?! gdzie ja żyję, że o tym nie wiedziałam! :) muszę polecieć i poprzeglądać.
btw, podoba mi się kolor - lubię takie jesienią.

One_LoVe on 14 września 2011 20:04 pisze...

Lubię takie kolory na paznokciach. :)

jeśli masz chęć zapraszam na moje rozdanie:
http://my-love-cosmetics.blogspot.com/2011/09/moje-pierwsze-rozdanie.html

Karolina on 14 września 2011 22:01 pisze...

Ja ostatnio zastanawiałam się co to za MIYO stoi w drogerii

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos