środa, września 07, 2011

Rozdaniowo

Autor: chodzpomalujmojswiat o środa, września 07, 2011
1.Rozdanie u Sandry Sanni Do wygrania !l

  • Dezodorant – Avon Rebel Chic 
  • l
  • Lakier do paznokci – Flammable  
  • l
  • St.Moriz – Pianka brązująca  
  • l
  • Styling – Wosk nabłyszczający  
  • l
  • Dax sun – Balsam po opalaniu 
  • l
  • Luksja – Mydełko kremowe 
  • l
  • Dove summer Glow – krem brązujący  
  • l
  • Maybelline – Mascara 


Reguły
1. Musisz być publicznym obserwatorem bloga. 

l

2. Musisz dodać komentarz pod tą notką, że się zgłaszasz, podać nick pod jakim obserwujesz oraz e-mail. 


3. Musisz dodać notkę, ze zdjęciem i informacją o rozdaniu. Oraz dać w komentarzu link do notki o rozdaniu . 

l
l

l
l




Rozdanie trwa do 20 Września ! Do godz. 24.00.
Powodzenia !  





2.A tu wygraną jest dowolny kosmetyk ze sklepu Crafterie :)







3.Rozdanie u Siouxie :)
Zasady rozdania:
  1. musisz być publicznym obserwatorem mojego bloga (jeden los)
  2. dodaj informację o moim rozdaniu na swoim blogu podając do niego bezpośredni link oraz umieszczając fotkę nagrody (dwa losy)
  3. dodaj mnie do swojego blogrolla (dodatkowy los)
  4. dodatkowy los otrzymują osoby, które są ze mną od początku istnienia bloga i aktywnie komentują moje posty.
  5. dodaj komentarz pod tym postem, że chcesz wziąć udział w moim rozdaniu wraz z adresem mailowym oraz nickiem pod jakim obserwujesz mojego bloga a także info o dodaniu mnie do swojego blogrolla i umieszczeniu informacji o rozdaniu na swoim blogu (opcjonalnie) wraz z linkiem do bloga.
  6. aby rozdanie się odbyło, musi być przynajmniej 30 zgłoszeń.
ROZDANIE TRWA DO KOŃCA WRZEŚNIA
Zwycięzce ogłoszę 2 października br.
Proszę o udział wyłącznie osoby mieszkające na terenie Polski.

Mam nadzieję, że nagrody się spodobają i życzę powodzenia.

1 komentarze:

Anonimowy pisze...

ja i tak nigdy nie wygrywam:(

zapraszam na rozdanie
topmodeo.blogspot.com

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos