czwartek, lipca 19, 2012

Alterra Krem na dzień brązujący do cery mieszanej i normalnej, brzoskwiniowy

Autor: chodzpomalujmojswiat o czwartek, lipca 19, 2012
 Na początku postu chcę Wam bardzo podziękować za wczorajsze rady. Obcinam paznokcie i zaczynam kurację jeszcze raz. Będę wzmacniać się od wewnątrz (CP, krzem) oraz zewnątrz (odżywka Eveline). Dodatkowo jak radzicie zaczynam moczyć pazurki w oleju rycynowym (już kiedyś to robiłam, ale z czystego lenistwa przestałam...).
Żałuję tylko tych kilku miesięcy zapuszczania (paznokcie rosną mi niestety dość wolno...) i wizji pięknych długich, malinowych paznokci na ślubie i weselu znajomych, na który wybieramy się 4 sierpnia.
Mam nadzieję, że i paznokcie i włosy ( o których też Wam pisałam, wypadają na potęgę:(), za jakiś czas wzmocnią się, będą piękne i zdrowe :)

A dziś przychodzę do Was z recenzją brązującego kremu z Alterry.


Brązujący krem na dzień z wartościowym olejem z pestek brzoskwini oraz odświeżającym ekstraktem z arbuza nadaje cerze lekkiego kolorytu posiadając dodatkowo właściwości matując. Dzięki starannie opracowanej kompozycji roślinnych substancji aktywnych krem pielęgnuje skórę. Zestaw pigmentów identycznych z naturalnymi nadaje skórze delikatny koloryt i pozwala pokryć jej niedoskonałości. Wartościowe połączenie oliwy z oliwek, oleju z jojoby z woskiem pszczelim nadaje skórze sprężystości. Roślinna gliceryna dostarcza jej dobroczynnego nawilżenia. Delikatny, owocowy zapach zapewnia uczucie przyjemnej pielęgnacji.

Gwarantowane cechy produktu:
-nie zawiera syntetycznych barwników, substancji zapachowych i konserwujących
-bez silikonów, parafiny i innych związków olejów mineralnych
-tam gdzie to możliwe, zastosowane składniki roślinne pochodzą z kontrolowanych  biologicznie  upraw i dziko rosnących zbiorów
-dobra tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie

ZAPACH: bardzo przyjemny, brzoskwiniowy

KONSYSTENCJA: dość gęsty

KOLOR: dostępny jest niestety tylko jeden odcień. Mimo obaw, dość dobrze dostosowuje się do kolorytu cery i szczególnie nie odznacza się

DZIAŁANIE: idealna opcja na lato! krem świetnie wyrównuje koloryt, twarz wygląda świeżo i zdrowo. Dodatkowo jest lekki, nie spływa, b.dobrze nadaje się na upały. Delikatnie nawilża i matuje (choć zawsze używam jeszcze pudru transparentnego z My Secret).
Może się rolować (niestety) dlatego należy po pierwsze dobrać odpowiedni krem bazowy, a po drugie nie przesadzić z ilością produktu.

REASUMUJĄC: polecam spróbować. W normalnej cenie kosztuje ok 10zł w Rossmannie.

19 komentarze:

Magdawe on 19 lipca 2012 08:23 pisze...

Mam go i używam bardzo sporadycznie, bo na co dzień nie używam podkładów ani innych podobnych smarowideł. A na wieczór lub specjalne okazje chcę bardziej wyrównać cerę niż może mi to zapewnić krem tonujący, dlatego wtedy używam podkładów.

Anonimowy pisze...

Więc chyba go kupię:)

ann on 19 lipca 2012 08:24 pisze...

Chyba spróbuję. :) Szukałam wlaśnie czegoś na lato!

Karola on 19 lipca 2012 08:29 pisze...

Mam zamiar go spróbować ale muszę wykończyć krem z Ziaji:)

PureMorning on 19 lipca 2012 08:38 pisze...

Kupiłam go, ale jeszcze nie używałam.

karodos.pl on 19 lipca 2012 09:34 pisze...

Myślałam nad nim ale nie wiem czy nie będzie znikał szybko z twarzy i czy delikatnie wyrówna koloryt skóry.

martynkaczarna on 19 lipca 2012 10:28 pisze...

ja go bardzo polubiłam :) idealnie się sprawdza, ale masz rację zdarza mu się rolować na twarzy - u mnie szczególnie w miejscach gdzie jest nałożony korektor. I są dni kiedy muszę go matowić pudrem a czasami nie, nie wiem od czego to zależy. Generalnie jest przyjemny :)

kosmetoholiczka_1919 on 19 lipca 2012 13:10 pisze...

Ja go mam, ale nie używam, bo dla mnie jest okropny - twarz wygląda dziwnie, robi smugi i roluje się, nie da się na niego nałożyć pudru...

KasiaPL on 19 lipca 2012 13:39 pisze...

Będę musiała wypróbować. Aktualnie używam BB kremu Garniera, który przy nakładaniu potrafi zrobić smugi, a po nałożeniu twarz się świeci, może ten Alterry będzie lepszy.

Enka on 19 lipca 2012 13:50 pisze...

u mnie on się kompletnie nie sprawdził, okropnie mnie zapchał

One_LoVe on 19 lipca 2012 14:09 pisze...

to nie dla mnie. :) nie używam tego typu preparatów na buzię, boję się zapchania.

Anonimowy pisze...

Nie używałam :)

chance on 19 lipca 2012 19:57 pisze...

dziś go szukałam ! pani w rossmanie powiedziała mi ze wszystkie wyszły ! maja branie :P

NoSense on 19 lipca 2012 20:52 pisze...

Ja byłam niezadowolona

Paubia on 19 lipca 2012 21:53 pisze...

Oj mam na niego ochotę :)

Magdawe on 20 lipca 2012 09:44 pisze...

Hej, jeśli Celia jest u Ciebie niedostępna, to może mogę Ci pomóc. Jeśli chcesz mogę ją zakupić dla Ciebie i wysłać.

ladysummer86 on 20 lipca 2012 10:18 pisze...

Mam kilka kosmetyków z alterry ale tego nie widziałam - interesujący produkt

a. on 24 lipca 2012 22:36 pisze...

uwielbiam ten krem, od początku lata z powodzeniem zastępuje mi wszelkie podkłady, chociaż teraz - głupio się przyznać - jest dla mnie trochę za jasny ;)

Unknown on 28 lipca 2012 17:30 pisze...

Świetny blog !: ) Tak trzymać bo jest fajnie i ciekawie ;))
hehehe ; P na seriooo super !:D


Zapraszam na bloga :
http://takeasmile16.blogspot.com/

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos