środa, lipca 11, 2012

O problemie z włosami, mini zakupach i prezencie

Autor: chodzpomalujmojswiat o środa, lipca 11, 2012
Znów powrócił problem: wypadające włosy :( przez kilka dobrych miesięcy nie miałam z tym problemu, aż tu nagle znowu się zaczęło... Odstawiłam więc na dobre suszarkę (na szczęście temperatura na razie sprzyja i schną same całkiem szybko) i  prostownicę. Wróciłam do CP oraz zaczęłam łykać Skrzypovitę.
Jeśli nie zauważę rezultatów, pewnie skrócę włosy...

Wczoraj w skrzynce (śmiało powiem spadł mi z nieba!) czekał na mnie Mega Krzem (wystarczy napisać do nich maila z adresem by otrzymać blister tego suplementu, więcej szczegółów na fanpage Mega Krzemu).
A dziś..dziś wybrałam się do biblioteki z zamiarem wypożyczenia lekkich, przyjemnych, typowo kobiecych książek do poduszki. Przy okazji wstąpiłam też do Galerii Dominikańskiej i zakupiłam sobie portfel (mój stary wyglądał już tak źle, że wstyd go było wyciągać z torebki) . Początkowo myślałam o jakimś intensywnym kolorze, jednak padło na jasny brąz:
Pierścionki kupiłam pod wpływem chwili, a że kosztowały tylko 6zł za 3szt :)
Ten z oczkiem średnio mi się podoba, ale ptaszek same zobaczcie:

I jeszcze zupełnie niespodziewany prezent od chrzestnej. Sama chciałam go sobie kupić, a tu wczoraj wracam do domu a on leży sobie w pudełku na biurku. Jestem nim totalnie zauroczona!!!



Próbowałyście Mega Krzemu? Mogę spodziewać się choć niewielkiej poprawy stanu włosów? Co myślicie o wcierce Jantar, może warto w nią zainwestować?

przepraszam za te zdjęcia do góry nogami, za nic nie mogę ich wgrać prawidłowo....

11 komentarze:

Paubia on 11 lipca 2012 17:25 pisze...

Nigdy nie stosowałam MegaKrzemu i jestem ciekawa jego efektów.

Kolorowy Pieprz on 11 lipca 2012 17:26 pisze...

Polecam seboradin sza,mpon albo wcierki, calkiem pozbylam sie problemu wypadajacych wlosow...poczytaj u mnie

mintelegance89 on 11 lipca 2012 19:09 pisze...

ładny portfel:)
i jakie książki wypożyczyłaś:)?

Kaprysek on 11 lipca 2012 20:08 pisze...

Ja też wczoraj dostałam kurację mega krzemu na cały miesiąc. Bardzo jestem ciekawa działania. W niedługim czasie coś o nim napiszę ;)

mala9mi on 11 lipca 2012 22:28 pisze...

Nie stosowałam tego krzemu.Ale daj znać jak się sprawuje.
A zegarek świetny, przykuwa wzrok:)

Zielone Serduszko on 12 lipca 2012 01:22 pisze...

Mnie też ostatnio zaczęły wypadać włosy. Właściwie to znowu. Ale przestałam olejować i przypuszczam, że dlatego.

Fajny zegarek :)

chodzpomalujmojswiat on 12 lipca 2012 07:27 pisze...

MintElegance: typowo babskie :)
Oksana Robski: Elegance
L.Kelk: Kocham Hollywood
D.Strelnikoff: Ruski miesiąc

PureMorning on 12 lipca 2012 12:35 pisze...

Podoba mi się Twój nowy portfel :))

Anonimowy pisze...

Zegarek świetny:)

ann on 13 lipca 2012 16:31 pisze...

Oryginalny swatch? Zazdroszczę!

chodzpomalujmojswiat on 25 sierpnia 2012 18:50 pisze...

ann- tak, to swatch :)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos