czwartek, lipca 26, 2012

O propozycjach prezentów ślubnych

Autor: chodzpomalujmojswiat o czwartek, lipca 26, 2012
Dziś post zupełnie z innej beczki. Wiadomo, że lato to czas ślubów i wesel. Sporo z nas dopada dylemat: co kupić młodej parze. Przedstawię Wam kilka propozycji, które wydają mi się całkiem ciekawą i oryginalną alternatywą dla oklepanych zastaw stołowych, ręczników, tosterów itd.

Sama wybieram się na ślub i wesele już 4 sierpnia, więc ten post powstał w wyniku moich poszukiwań niebanalnego prezentu dla mojej koleżanki Pauliny i jej przyszłego męża


Wiadomo, że wiele zależy od tego, ile gotówki możemy przeznaczyć na prezent, ale tak naprawdę to nie jest najważniejsze. Liczy się pomysł :)
 Oto kilka propozycji:

1.Voucher na... masaż dla dwojga, romantyczną kolację, paintball, lot balonem, dzień w SPA, przejażdżkę na quadach, degustację wina, czekolady itd.

Wiele salonów kosmetycznych proponuje takie pomysły na prezent. Dodatkowo istnieją specjalne strony jak np. http://cudownyprezent.pl/ , gdzie kupujemy konkretne "przeżycia (do nabycia)" posegregowane na różne działy.
źródło: http://www.fabulousfrocksonline.co.uk

2. Coś dla domu/ do domu np.wycieraczka z napisem "Just married", stoliczek do jedzenia śniadań w łóżku (znalazłam mega fajną wersję: z przeźroczystym blatem pod który można włożyć zdjęcia młodych), oryginalny kosz piknikowy.
 źródło: fnik.pl

3.Spersonalizowany prezent: szlafroki z imionami młodych, bądź napisem: mąż i żona, ręczniki z podobnym  haftem, spersonalizowana biżuteria (bransoletki np. Lilou), a nawet drzewko z dołączonym grawerem (każdy prawdziwy mężczyzna powinien posadzić drzewo, nieprawdaż? :))
źródło:http://www.drzewkonaprezent.pl

4.Pudło nowożeńców- mój autorski pomysł :)
Tak na prawdę można wrzucić do niego wszystko! Mi przyszło do głowy, że warto zaopatrzyć młodą parę w coś do:
-zbierania pieniążków na wakacje, budowę domu czy spełnianie marzeń (świnka skarbonka)
-wieczoru we dwoje (kajdanki i kiczowata lampka serducho!)
-budowy domu ( a jak! tu kontynuacja tematu: prawdziwy mężczyzna powinien zbudować dom- szpachelka)
-czytania (tomik wierszy), ale równie dobrze mógłby się tu znaleźć poradnik typu: idealny mąż i idealna żona, niestety nigdzie nie mogłam takiego dostać :(
-ogrodniczego wyżycia się! mam tu na myśli zdanie, które napisałam wyżej o prawdziwym mężczyźnie i o drzewie. Żeby było "z jajem" zamiast sadzonki czy ziarenek kupiliśmy małą doniczkę z kaktuso-kamykami( dla mnie wyglądają jak mózgi :))
-zbierania wspomnień (ramka ze zdjęciami)
-okazania uczuć całemu światu (latający lampion: czerwone serce! i kłódka miłości, którą zakochane pary i nowożeńcy wieszają na jednym z mostów Wrocławia)

To moje propozycje, które znajdą się w pudle, ale oczywiście można do niego włożyć, co tylko przyjdzie Wam do głowy.
Jeśli jesteście ciekawe jak to będzie wyglądało (każdy przedmiot będzie jeszcze osobno zapakowany i będzie miał przyczepioną karteczkę w stylu: "Każdy mężczyzna powinien posadzić drzewo i zbudować dom..." itd :)) chętnie wrzucę tutaj zdjęcia. Na razie wszystko jest jeszcze w powijakach.

To tyle moich propozycji, może któraś z nich stanie się dla Was inspiracją :)

Macie jakieś swoje własne pomysły oryginalnych ślubnych prezentów? :)
 
Zapraszam i przypominam o rozdaniu, które znajduje się dwa posty niżej!

6 komentarze:

Marta Grzegorzak on 26 lipca 2012 18:31 pisze...

Mi najbardziej podobają się spersonalizowane prezenty i sama lubię takie dostawać. :) swoją drogą masz prześwietny design bloga :)

Paubia on 26 lipca 2012 19:15 pisze...

Ja często stawiam na dobre sztuce w końcu przydadzą się im do nowego domu. Hmm ale takie ręczniczki, szlafroczki to dobry pomysł. ;)

Kaprysek on 26 lipca 2012 21:10 pisze...

Ja najczęściej daję pieniądze i niech "młodzi" sobie sami wybiorą co chcą ;)

Zielone Serduszko on 27 lipca 2012 14:43 pisze...

Twój pomysł najlepszy! :) Ja na ślubie byłam ostatni raz trzy lata temu i nie zanosi się szybko na kolejny. Chyba, że mój, hehehehe :)

Dagusia on 27 lipca 2012 17:02 pisze...

Twój pomysł jest extra- mój Tż będzie szedł na wesele, znaczy będziemy i zaraz pewnie zacznie mi zrzędzić co kupić mamy :D

Kasieńka ;) on 30 lipca 2012 20:07 pisze...

Przedstawione przez Ciebie propozycje podarunków są po prostu genialne! :) Pozdrawiam ciepło :))

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos