wtorek, lipca 31, 2012

Zdenkowani lipca

Autor: chodzpomalujmojswiat o wtorek, lipca 31, 2012
Bez zbędnego gadania przedstawiam Wam lipcowe denko:

1.Odżywka wygładzająca Isana:
Jest ok, ale  na moich włosach sprawdza się lepiej nałożona jako maska. Poza tym idealnie zastępuje piankę do golenia :) Właśnie zużywam drugie opakowanie.

2.Bingo Spa ekstrakt proteinowy:
Szczerze powiedziawszy taka wielka butla jakiegokolwiek produktu jest ponad moje siły. Włosy przyzwyczaiły się i efekt był marny. Zużyłam do końca, ale nie skuszę się na kolejne opakowanie.


3. Eva natura Herbal Garden żel do mycia twarzy:
Nie polubiliśmy się : żel był zdecydowanie za rzadki i wysuszał mi skórę twarzy. Na pewno nie kupię go więcej. Obecnie używam kremu do mycia z dzikiej róży z Alterry i jestem bardzo zadowolona.


4.Krem do rąk Synergen:
Idealny zapach kremu na lato! Nawilżenie delikatne, ale dla mnie wystarczające. Poszukam jednak na półce z kremami do rąk czegoś innego :)

5.Łagodny płyn do mycia ciała i włosów J&J:

Kilka słów o nim dosłownie dwie notki niżej.

Zdenkowałam więc pięć produktów, jak zwykle ilość nie poraża, ale nie jest źle. Cieszę się, że w końcu udało mi się zużyć ekstrakt proteinowy, gdyż było to nie lada wyzwanie :)

A u Was jak wypadł w tym miesiącu projekt denko?


10 komentarze:

Wdowa Po Stalinie on 31 lipca 2012 21:55 pisze...

miałam tylko tą próbkę z Johnsons, lubiłam ją ;)

Anonimowy pisze...

Isana jako pianka do golenia...na to bym nie wpadła :D

Wera on 31 lipca 2012 22:07 pisze...

fajny pomysł z odżywką

Anonimowy pisze...

Isane uwielbiam :) też ją wykończyłam w tym miesiącu, ale już niedługo znowu kupię :) używam jej zarówno na chwilę jako odżywkę jak i na dłużej jak maskę. I też bardziej lubię efekt jaki daje przy dłuższym przetrzymaniu na włosach

Karola on 31 lipca 2012 22:27 pisze...

Miałam tylko odżywkę Isany też używałam jej czasem do golenia;D

Króliczek on 31 lipca 2012 22:46 pisze...

Żebym chociaż tyle zużyła :)

obserwuje i zapraszam do mnie
kosmetykoholizm.blogspot.com

PureMorning on 1 sierpnia 2012 09:02 pisze...

Trochę tego się nazbierało :))

Unknown on 1 sierpnia 2012 11:47 pisze...

ja również miałam tą odżywkę z isany:)

Dagusia on 1 sierpnia 2012 17:04 pisze...

duże denko- moje też nawet nawet ale ktoś mi wywalił opakowania ehhh i nie mam jak wstawić ;/

dziewczyna mojego chłopaka on 21 sierpnia 2012 18:34 pisze...

Ciekawi mnie ten Synergen krem do rąk, nie widziałam go jeszcze a wygląda kuszaco ;)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos