środa, sierpnia 01, 2012

Ogłoszenie !

Autor: chodzpomalujmojswiat o środa, sierpnia 01, 2012
Dziewczyny! nie powiedziałam Wam jeszcze, że od poniedziałku rozpoczęłam staż. Nie jest on związany ze studiami, ale robię coś, co również bardzo lubię. Powiem Wam tylko, że wiąże się to w znacznym stopniu z blogowaniem :)

Staż mam od poniedziałku do piątku od 8 do 16, dodatkowo wisi nade mną mnóstwo innych obowiązków. W sobotę wybieramy się z chłopakiem na wesele, a z samego rana czekają mnie jeszcze korepetycje. Nie mam jeszcze dopracowanego prezentu, pomysłu na stylizację, makijaż itd...Reasumując żyję teraz w biegu i a nic kompletnie nie mam czasu. Wyśpię się chyba dopiero po weselu w sobotę i coś czuję, że prześpię całą niedzielę.
Na bloga pozostaje mi naprawdę niewiele czasu, ale będę się starać, żeby chociaż co kilka dni pojawiał się nowy post.
To tyle, doba powinna mieć chociaż o kilka godzin więcej :)!!!

5 komentarze:

Dagusia on 1 sierpnia 2012 18:26 pisze...

ale fajnie że masz staż :) pamiętam swój było extra ;)

sauria80world on 1 sierpnia 2012 19:13 pisze...

trzymam kciuki za staż, takie doświadczenie Ci się przyda :)

Kaprysek on 1 sierpnia 2012 19:49 pisze...

ja w poniedziałek kończę praktyki i zaproponowano mi staż, ale chciałabym znaleźć inny salon kosmetyczny. Powodzenia!

Karola on 1 sierpnia 2012 21:10 pisze...

Gratuluję stażu super że jest powiązany z Twoją pasją :)

cheneelle on 2 sierpnia 2012 10:24 pisze...

W ostatnim czasie znam to autopsji :D

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos