poniedziałek, sierpnia 13, 2012

Na pomoc włosom! Czyli moje odczucia po miesiącu...

Autor: chodzpomalujmojswiat o poniedziałek, sierpnia 13, 2012
Cześć dziewczyny! Na pewno pamiętacie jak jakiś miesiąc temu pisałam Wam, że problem wypadania włosów znów powrócił. Zaplanowałam wtedy dość spore zmiany w pielęgnacji i nadal się ich trzymam. Przedstawiają się one następująco:

SUPLEMENTY:
megakrzem- niestety miałam tylko jeden blister (20szt), chcę kontynuować jednak kurację i czekam na przesyłkę z Allegro. W między czasie łykam Skrzypovitę.

Calcium Panthenonicum- (nigdy nie wiem jak się poprawnie pisze :)) 4 tabletki dziennie, co daje już ok. 5 zjedzonych opakowań

SZAMPON:
Używam obecnie L'Oreal Elseve Arginine x3 na zmianę z Babydream lub szamponem wzmacniającym z apteczki babuni Joanny.

ODŻYWKA:
Końcówki włosów myję odżywką wygładzającą Isana z olejkiem z barbassu

WCIERKI i inne produkty:
Przede wszystkim wcierka z Joanny (pierwsza buteleczka właśnie mi się kończy i w czwartek zrobię sobie zapas- na razie widziałam ją tylko w Super Pharm...)
olej rycynowy do olejowania: stosuję go co 2-3 dzień,skupiając się na końcówkach

Absolutnie nie korzystam z prostownicy, suszarki w ciągu tych 5 tygodni użyłam raz (przed weselem, wysuszyłam włosy korzystając z zimnego nawiewu).


Po miesiącu trudno o większe zmiany, jednak mogę śmiało powiedzieć, że jest już odrobinę lepiej. Włosy lecą, ale nie znajduje ich tyle w wannie co wcześniej... Mam nadzieję, że za 2-3 miesiące wszystko się unormuje.

Złamany paznokieć na który również żaliłam się jakiś czas temu ładnie odrósł i mogłam go w końcu obciąć. Jest trochę krótszy niż cała reszta, ale nareszcie nie zahacza!

I jeszcze jedno: wybrałam się dziś do Natury w poszukiwaniu nowej wersji lakierów Essence Colour& Go i donoszę, że w drogerii w centrum handlowym Ferio Gaj są jeszcze w starych buteleczkach, w dodatku nie ma na nie promocji :(

Przypominam o rozdaniu! Pozostało niecałe dwa tygodnie. Link do rozdania: http://www.szufladazkosmetykami.blogspot.com/2012/07/urodzinowo-wakacyjne-rozdanie.html

Udanego wieczora !


6 komentarze:

Karola on 13 sierpnia 2012 20:33 pisze...

Dobrze że już widzisz małe efekty trzymam kciuki żeby było coraz lepiej:)
Lakiery Essence powinny być po 3,99 ale zauważyłam że nie wszędzie są oznaczone najlepiej sprawdzać pod czytnikiem;)

Kaprysek on 13 sierpnia 2012 21:09 pisze...

Ja mam kurację 2 miesięczną megakrzemem i widzę spore efekty ;)

Kasieńka ;) on 13 sierpnia 2012 22:26 pisze...

Czekam na info o efektach, bo też mam problem z wypadaniem włosów.

anikowa101 on 14 sierpnia 2012 09:18 pisze...

Ja kiedyś kupiłam krzem ale niestety nie należę do systematycznych osób i nic mi z tego nie wyszło...

One_LoVe on 14 sierpnia 2012 11:10 pisze...

a ja nie łykam od dawna suplementów. :P

Ja on 14 sierpnia 2012 21:06 pisze...

Mi zaczęły wypadać strasznie włosy i muszę się skusić na ten MegaKrzem.

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos