piątek, sierpnia 03, 2012

Ulubieńcy lipca

Autor: chodzpomalujmojswiat o piątek, sierpnia 03, 2012
Hej dziewczyny! Ja dziś tu dosłownie na moment. Pomiędzy maseczką na twarz, manicurem i pedicurem (jutro ślub i wesele moich dobrych znajomych) przychodzę z ulubieńcami lipca. Nie jest ich za wielu, ponieważ w większości jestem wierna produktom, które używam od jakiegoś czasu, a o nich czytałyście tu nie raz. Ok przechodzę do rzeczy, tak przedstawiają się moi ulubieńcy:

1.Iwostin Senstitia, krem intensywnie nawilżający z filtrem UV 20
Idealnie nawilża, szybko się wchłania. Moja skóra absolutnie się po nim nie świeci. Zawiera dość wyoki filtr, za co ma u mnie ogromny plus.

2.Catrice, 360 Raspberry Field Forever
Jestem na nie, jeśli chodzi o trwałość. Po jednym dniu mam już znacznie starte końcówki. Pędzelek też mi nie odpowiada. Wszystko to wynagradza kolor. Po prostu BOSKI!

3.Johnson's & Johnson's ochronny krem przeciw odparzeniom
Ładnie koi i goi (cóż za rym! :)) strupki i zaczerwienienia po pryszczach.

4.Vichy Nutriextra creme

Fajnie się sprawdza na miejsca mocno wysuszone: stopy, kolana czy łokcie. Lubię jego zapach, bo choć nie przepadam za zapachem różanym, ten mnie jakoś ujął :)

5.Wcierka Rzepa z Joanny, CP i Megakrzem
Stosuję kurację miesiąc (tak wiem to niedługo), ale małe rezultaty już są widoczne. Włosów wypada troszkę mniej. Dodatkowo przez stosowanie wcierki zauważyłam, że włosy mniej się przetłuszczają. Na razie robię sobie kilkudniową przerwę (tak zaleca producent) i znów do niej wracam. Już wiem, że nie skończy się na jednej buteleczce!

I to by było na tyle. Jak widzicie ulubieńcy dosyć skromni. Przypominam jeszcze o rozdaniu. Tutaj macie do niego link : http://www.szufladazkosmetykami.blogspot.com/2012/07/urodzinowo-wakacyjne-rozdanie.html Zachęcam do udziału, na razie są tylko 3 zgłoszenia :(

8 komentarze:

Karola on 3 sierpnia 2012 19:15 pisze...

Baw się dobrze jutro :)

Wera on 3 sierpnia 2012 22:01 pisze...

widzę, że bardzo przypadły Ci do gustu te próbki J&J

Ja on 4 sierpnia 2012 14:22 pisze...

Wcierka Rzepa z Joanny, CP i Megakrzem z chęcią bym się na nie skusiłam,bo mi strasznie włosy wypadają ;(

Kaprysek on 4 sierpnia 2012 15:19 pisze...

Też mam ten zestaw z Johnsona ;)

Unknown on 5 sierpnia 2012 13:20 pisze...

czekam na dokładną recenzję tych tabletek z krzemu

Anonimowy pisze...

Krem z Ivostin sobie kupię:))

PureMorning on 8 sierpnia 2012 08:23 pisze...

Ciekawi mnie ten krem z Iwostinu.

kosmetoholiczka_1919 on 8 sierpnia 2012 11:05 pisze...

Mam ochotę na ten krem Iwostin ;)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos