sobota, sierpnia 18, 2012

Pamiętajcie o stopach!

Autor: chodzpomalujmojswiat o sobota, sierpnia 18, 2012
Cześć Dziewczyny! Nareszcie weekend :)!

Dziś chciałam napisać nieco o stopach...Większość dnia spędzałam do tej pory w butach zakrytych (trampkach, balerinach). Zdarzyło się pewnego dnia, że nie zdejmowałam ich ponad 14 h! Były opuchnięte, zmęczone, uduszone przez tyle godzin perfumami nie pachniały...
Postanowiłam działać! Piękne nogi i stopy to podstawa- zwłaszcza latem. Dlatego przy najbliższej wizycie w Rossmannie zaopatrzyłam się w dwa produkty: sól do stóp z Delii (ogólnie do wyboru była jeszcze cytrynowa Fuss Wohl, ale stosunek ilości do ceny przekonał mnie do tej pierwszej) i lotion rozświetlający do nóg FW.
Dziś chce podzielić się z Wami opinią o tych produktach. Zacznę od tego, że niestety przez tydzień nie będę miała aparatu (rodzice z jednym aparatem jadą właśnie na wakacje, siostra z drugim wraca dopiero w następną niedzielę), dlatego w miarę możliwości będę posiłkować się zdjęciami z sieci. Za co z góry przepraszam! Przechodzę do rzeczy:

ZIOŁOWA SÓL DO KĄPIELI STÓP:
źródło zdjęcia: rossnet.pl

Sól relaksuje, przynosi natychmiastową ulgę zmęczonym nogom, skutecznie usuwa zgrubienia i martwe komórki naskórka. Dodatkowa pielęgnuje, zmiękcza i wygładza skórę poprawiając jej ogólny wygląd. Dzięki zawartości Proactive Mint Complex z ekstraktem z dzikiej wodnej mięty i wyselekcjonowanych mikro- i makroelementów, sól chroni skórę przed pękaniem i powstawaniem odcisków, reguluje florę bakteryjną na stopach oraz zapobiega powstawaniu przykrego zapachu. Dodatkowo zawarta alantoina zmiękcza i wygładza zrogowaciały naskórek. Mineralna kąpiel z solą o wyjątkowo świeżym zapachu wpływa relaksująco usuwając skutki zmęczenia. Zawarte w soli środki myjące nie wymagają stosowania mydła. Pozostawia stopy wyjątkowo miękkie i aksamitne w dotyku. 


Powiem Wam, że codziennie moczenie stóp w misce z ciepłą wodą i tą solą stało się już moim codziennym rytuałem :) Sól sprawia, że stopy są miękkie, zrelaksowane i odświeżone. Ogólnie taki mini zabieg relaksuje mnie całą  po zabieganym dniu :) Opakowanie według producenta powinno wystarczyć na ok 25 użyć (producent zaleca wsypywać 20g soli, opakowanie ma 570g). Można dostać ją w Rossmannie za 7,49zł.

FUSSWOHL LOTION DO NÓG ROZŚWIETLAJĄCY:
Jest to edycja limitowana, a sam balsam przeznaczony jest raczej do nóg, aniżeli do stóp, ale ja stosuję go i tu i tu :)

Rozpieszczająca pielęgnacja dla efektu delikatnie błyszczących nóg. Pielęgnacyjny lotion nabłyszczający do nóg FUSSWOHL z ekstraktem z jedwabiu, sprawi, że nogi nabiorą delikatnego blasku. Formuła pielęgnacyjna z olejem z orzechów makadamia i masłem shea pomoże w utrzymaniu odpowiedniego nawilżenia, sprawiając przy tym, że skóra nóg stanie się delikatna i sprężysta. Rozpieszczająca pielęgnacja z kompozycją zapachową z jaśminu i wanilii otoczy nogi powabną poruszającą zmysły wonią. Szybko się wchłania- nie pozostawiając tłustej warstewki na skórze.

Polubiłam go bardzo gdyż:
-naprawdę fajnie nawilża- nie tylko nogi, ale również stopy
-zawiera delikatny shimmer, ale nie są to nachalne drobinki
-pięknie słodko pachnie!
-szybko się wchłania, mimo że jest dość gęsty i "bogaty"
-pięknie podkreślać będzie opaleniznę (niestety ja jej nie posiadam :()
-z braku laku stosuję też go na wieczór na dłonie i rano są miękkie i pachnące

Zdecydowanie polecam! Nie wiem tylko jak długo dostępny będzie jeszcze w Rossmannie, bo jest to edycja limitowana. Kosztuje bodajże 6,99zł.

Te dwa produkty sprawiły, że moje stopy (nogi również) są nawilżone i odświeżone, gładkie, zadbane i bez problemu mogę pokazywać się w japonkach czy sandałkach :) Oba kosmetyki są godne polecenia!

A jakie są Wasze ulubione produkty do stóp? :)

Przypominam o rozdaniu!! Zostało tylko 5 dni, link tutaj: http://www.szufladazkosmetykami.blogspot.com/2012/07/urodzinowo-wakacyjne-rozdanie.html

POWODZENIA! UDANEGO WEEKENDU! :)

13 komentarze:

Leal on 18 sierpnia 2012 11:40 pisze...

aż naszła mnie ochota na zrobienie sobie "domowego SPA" dla stóp ;))

Nepenthes on 18 sierpnia 2012 11:42 pisze...

Jak mi się przypomni stosuję jakiś krem - nie koniecznie przeznaczony do stóp - w zależności co akurat posiadam. Staram się w miarę regularnie (a wychodzi tak, że robię to kilka dni a później mam przerwę) nakładać sporą ilość kremu na noc. Wkładam wtedy skarpetki i idę spać.

Rincewind99 on 18 sierpnia 2012 12:09 pisze...

Ja najbardziej lubię ziołową sól z Farmony... cudownie pachnie :)

Kaprysek on 18 sierpnia 2012 12:36 pisze...

Sól z bielendy cze deli ? ;> Może wstyd się przyznać, ale ja moje stopy traktuję po macoszemu ;/

chodzpomalujmojswiat on 18 sierpnia 2012 12:38 pisze...

z Delii oczywiście :) coś mi się pomyliło! już zmieniam :)

Natalia on 18 sierpnia 2012 13:42 pisze...

Może się skuszę na ten lotion :)
Zapraszam do siebie :) Dopiero rozpoczynam przygodę z moim blogiem :)

Sylwia on 18 sierpnia 2012 14:00 pisze...

Ja też muszę się zaopatrzyć w taką sól :)

Peach on 18 sierpnia 2012 14:40 pisze...

Kurcze ! Muszę dziś wytargać masażer do stóp :) Wszystko przez Ciebie :D

Wunia on 18 sierpnia 2012 18:02 pisze...

dzisiaj chyba pod wpływem Twojej notki zabiorę się za moje stopy:) bo wstyd, się przyznać, ale jakoś niezbyt regularnie o nie dbam;/

Aniamaluje on 18 sierpnia 2012 20:14 pisze...

mój ulubienieć to krem fuss wohl z mocznikiem, jest genialny!

Ja on 19 sierpnia 2012 14:44 pisze...

Skusiłam bym mi,ale jeszcze muszę wykończyć swoje sole.

Unknown on 19 sierpnia 2012 19:16 pisze...

Nie widziałam jej jeszcze, ja używam na razie soli z biedronki

Paubia on 20 sierpnia 2012 19:35 pisze...

Uwielbiam masaże stópek ;)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos