piątek, sierpnia 31, 2012

Denko i ulubieńcy sierpnia

Autor: chodzpomalujmojswiat o piątek, sierpnia 31, 2012
Tak jak obiecałam dziś zapraszam na projekt denko i ulubieńców miesiąca września. Zaczynamy od zdenkowanych:

1.Ados Summer Time nr 25. Zgęstniał choć zostało go jeszcze około jedna trzecia... Obecnie nie szukam już takiego neonka, gdyż lato się kończy :( A on idealnie prezentował się na opalonych stopach i dłoniach.

2.Rexona linen dry w kulce- lubię ją, gdyż faktycznie chroni przed poceniem. Kulce poświęcona jest osobna recenzja także chętne do niej odsyłam. Jako zamiennik używam teraz Lady Speed Stick.



3.Babydream. Kolejna butelka, co prawda niemiłosiernie plącze włosy, ale tylko on łagodzi i nie wywołuje podrażnień na mojej skórze głowy...



4. Isana odżywka z olejkiem z Babassu. Moja trzecia butla. Czasem myje nią włosy, czasem nakładam tylko na końcówki. Pełni u mnie również funkcję żelu do golenia, sprawdza się w tej roli znakomicie!

5.Luksja Creamy.Przyjemny zapach, świetna wydajność i cena ok. 6zł za 500ml.


6.  Palmolive coś tam coś tam... Strasznie ciężka nazwa, nieprzyjemny zapach, mała wydajność. Nie polubiliśmy się.


7.Sól do stóp Delia good foot. Bardzo fajna sól, odpręża, relaksuje stopy i pięknie pachnie. Więcej w recenzji :)

Teraz przyszedł czas na ulubieńców:

1.Fusswohl rozświetlający lotion do nóg. O nim i o soli, która jest zarówno w projekcie denko, jak i stała się moim ulubieńcem możecie przeczytać w osobnym poście pt.: Pamiętajcie o stopach!


2. Sól do stóp- znalazła się i tu i tu :) Zdecydowanie ulubieniec! Obecnie mam sól z Farmony i już nie jestem nią tak zachwycona...
 3. Essence Tint it! Na którego temat pisałam w gościnnym poście dla moda-blog.pl . Straszliwie podoba mi się efekt jaki daje na ustach. Opakowanie jest wręcz beznadziejnie, gdyż produkt wylewa się na potęgę... Mimo to polecam, zwłaszcza za szalone 3,99 zł :)


4. Palmolive bergamota i verbena. Żel pod prysznic. Ulubiony zapach sierpnia! Więcej o nim w przedwczorajszej recenzji. Zapraszam!


5. Bielenda 2-fazowy płyn do demakijażu oczu z bawełną. Delikatnie ale skutecznie rozprawia się z mascarą. Nie pozostawia tłustej warstwy i nie podrażnia.


6. Alterra krem do mycia z wyciągiem z dzikiej róży. Idealny dla mojej skóry, nie wysusza, ładnie oczyszcza, nie pachnie najpiękniej,ale jestem mu to w stanie wybaczyć :)


7. AA maseczka matująco-regenerująca. Nawilża a przy okazji reguluje nadmiar sebum. Najlepsze wśród wszystkich rodzajów z serii Skuteczna Pielęgnacja, jakie można było dostać ostatnio w Biedronce. Cieszę się, że udało mi się zrobić jej zapas :)





I to było by na tyle :) Uff jakoś przebrnęłam przez tego posta, wydaje mi się, że produktów, jak na mnie jest całkiem sporo. A jak u Was dziewczyny w tym miesiącu projekt denko i ulubieńcy? :)

14 komentarze:

Magda on 31 sierpnia 2012 22:04 pisze...

prawda, takie neonowe kolory swietnie sie prezentuja przy opalonym ciele ^^

mala9mi on 31 sierpnia 2012 22:05 pisze...

Odzywka jako żel do golenia?Musze spróbować:)

dziewczyna mojego chłopaka on 31 sierpnia 2012 22:05 pisze...

Nie znam tej odżywki ale na tylu blogach jest polecana, ze kupię :) A co tam ! :]

Unknown on 31 sierpnia 2012 22:14 pisze...

Śliczny kolor lakieru do paznokci , idealny na lato ;) A o odżywce jako żelu do golenia nie słyszałam,ale brzmi nieźle ;)

Wera on 31 sierpnia 2012 22:16 pisze...

niestety szampon Babydream nie dla mnie

butterfly on 31 sierpnia 2012 22:52 pisze...

super projekt denko:)

anikowa101 on 31 sierpnia 2012 23:51 pisze...

Muszę wypróbować tą sól :)

Kaprysek on 1 września 2012 01:20 pisze...

Ten żel z Palmolive o dziwnej nazwie bardzo mi sie podobał, z tej serii są 3 żele i każdy pachnie intrygująco. Czy odzywka z Isany jest perlista ?

chodzpomalujmojswiat on 1 września 2012 09:09 pisze...

Kaprysek: co masz na myśli mówiąc perlista? :) przyznam, że niezbyt wiem o co chodzi

Ola i Agata on 1 września 2012 10:03 pisze...

Słyszałam już o odżywce jako kremie do golenia ;D Podobno nóżki są gładkie ! ;DD
A co do bielendy - mam czarną oliwkę i też sprawdza się znakomicie ^^

Marzena on 1 września 2012 11:27 pisze...

Używam żelu pod prysznic z Palmolive i jest genialny ! nie dziwię się, że praktycznie zszedł Ci cały :) Pozdrawiam i zapraszam na rozdanie:


http://mfashionmyobsession.blogspot.com/2012/09/giveaway.html

Kasieńka ;) on 1 września 2012 17:37 pisze...

Żel Palmolive Bergamot&verbena kiedyś się u mnie znalazł, trzeba przyznać, że ciekawy, oryginalny zapach. Ale na dobrą sprawę jakoś mi nie podpasował :)

Anonimowy pisze...

Lakier ma piękny kolorek:)

Anonimowy pisze...

Ten krem z Alterry uwielbiam! To mój absolutny hicior :)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos