środa, sierpnia 29, 2012

jak zielona herbata! Palmolive verbena i bergamotka

Autor: chodzpomalujmojswiat o środa, sierpnia 29, 2012
Hej dziewczyny! wybaczcie, że rzadko pojawiam się na blogu, ale mam naprawdę sporo spraw na głowie i brakuje mi wciąż czasu! Dziś zapraszam na krótką recenzję żelu pod prysznic.

Nie przepadałam za żelami Palmolive, ale ten wyjątkowo mnie zauroczył! :) Dlaczego? Pewnie się domyślacie, ale zacznę od początku...

OPAKOWANIE: ot takie proste! Dobrze leży w ręce.

ZAPACH: aaa cudowny!! pachnie jak zielona herbata w butelce Lipton. Uwielbiam ją, więc i polubiłam ten zapach. Idealny po ciężkim, letnim dniu. Relaksuje i odświeża.

KONSYSTENCJA: standardowa jak na żel, choć produkt do wydajnych nie należy

ZAPEWNIENIA PRODUCENTA: tak naprawdę wiele na opakowaniu napisane nie jest. Wystarczy zdanie orzeźwiający i aromatyczny żel pod prysznic. Żadnych zapewnień o nawilżaniu, pielęgnacji itd. Ja uważam, że to dobrze- przynajmniej nikt nie obiecuje rzeczy niemożliwych. Żel ma myć i ładnie pachnieć :)

MOJA OPINIA: uwielbiam zapach tego żelu, sprawdza się świetnie w sierpniowe, ciepłe dni. Na lato jest w sam raz! Na chłodniejsze dni preferuję jednak coś bardziej otulającego...Pewnie jak się skończy akurat nadejdzie jesień, więc czas jego zakupu był idealny!

kupiony w promocji za cenę 5 czy 6 zł.

11 komentarze:

dziewczyna mojego chłopaka on 29 sierpnia 2012 17:14 pisze...

Recenzja zachęca do zakupu :)

Dagusia on 29 sierpnia 2012 17:18 pisze...

chyba sobie kupię :) muszę iść je powąchać :)

Paubia on 29 sierpnia 2012 18:24 pisze...

Muszę go wypróbować, bo bardzo lubię zapach zielonej herbaty ;)

Unknown on 29 sierpnia 2012 19:05 pisze...

Bardzo zachęciłaś mnie do zakupu ;) Chyba się skuszę ;P

Anonimowy pisze...

A ja nie miałam jeszcze żelów z Pallmolive,chyba się skuszę,jestem ciekawa jaki jest zapach,nie przepadam za zapachem zielonej herbaty:)

Enka on 30 sierpnia 2012 00:01 pisze...

miałam go i zapach faktycznie świetny, lekki i orzeźwiający :)

PureMorning on 30 sierpnia 2012 07:47 pisze...

Ciekawi mnie jego zapach.

KasiaS1980 on 30 sierpnia 2012 09:25 pisze...

Fajna butelka :) Musi ładnie prezentować się w łazience. Osobiście nie przepadam za żelami Palmolive, ale może się skuszę? Pozdrawiam.

Kaprysek on 30 sierpnia 2012 15:17 pisze...

Zapach verbeny jest cudowny, pamiętam miałam kiedyś naturalne mydło verbenowe. Zapach boski ;)

karodos.pl on 30 sierpnia 2012 16:57 pisze...

Uwielbiam ten zapach!!! jest taki orzeźwiający:)

Ja on 30 sierpnia 2012 18:28 pisze...

Ciekawa jestem tego zapachu :)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos