wtorek, sierpnia 21, 2012

Jak dbam o swoją twarz?

Autor: chodzpomalujmojswiat o wtorek, sierpnia 21, 2012
Cześć dziewczyny! Witam Was w ten upalny dzień. Mam nadzieję, że wieczorem spadnie choć lekki deszcz, bo ten gorąc jest nie do wytrzymania. Nie będę już więcej przedłużać i przechodzę do tematu:

Moja pielęgnacja skóry twarzy uległa ostatnio lekkim modyfikacjom. Odpukać jest z nią obecnie naprawdę dobrze! Niespodzianki pojawiają się znacznie rzadziej, a skóra jest nawilżona i gładka. Nadal pozostaje problem zaskórników, niestety nie znalazłam jeszcze na nie skutecznego sposobu. Jeśli macie jakieś produkty, metody, które pomagają na te czarne, paskudne kropeczki chętnie się dowiem :)
 Obecnie dbam o twarz w następujący sposób:

RANO: Używam kremu do mycia z wyciągiem z dzikiej róży z Alterry, a potem nakładam krem. Moim ulubionym jest Iwostin Senstitia krem intensywnie nawilżający i Babydream natural Pflegecreme. Odczekuję dosłownie 5 minut i zabieram się za nakładanie podkładu i wykonuję dalszy makijaż.
WIECZOREM: zmywam twarz tym samym kremem do mycia co rano, tusz do rzęs usuwam za pomocą dwufazowego płynu Bielendy z wyciągiem z bawełny. Co 2-3 dni nakładam maskę, ostatnio jest to ta matująco-regenerująca AA.  Następnie na większe niespodzianki, punktowo używam żelu Isotrexin (lek na receptę, naprawdę działa!!), czasem jeśli zależy mi by pryszcz szybko zniknął dodatkowo traktuję go kremem na odparzenia Johnson's.


I to tyle! tak naprawdę nic skomplikowanego, kosmetyków jest niewiele, a mimo to stan mojej skóry widocznie się poprawił. Może powiedzenie: im mniej, tym lepiej! w kwestii pielęgnacji twarzy sprawdza się idealnie!

Dziś dostałam przesyłkę z Superkrzemem i od dziś zaczynam ponowną kurację (ta pierwsza trwała tylko 20dni) tym suplementem. Kupiłam jedno opakowanie, a 20szt było gratis, tak więc kuracja starczy mi na ponad dwa miesiące stosowania :)

A jakie są Wasze ulubione kosmetyki pielęgnacyjne do twarzy? :)


17 komentarze:

Kaprysek on 21 sierpnia 2012 17:58 pisze...

Ja za alterrą nie przepadam. Moim ulubionym kosmetykiem są żele antybakteryjne - -obecnie mam z ZiajaMed, Colway i Pur Nature z rozmarynem i olejkiem z drzewa herbacianego Oriflame ;)

Anonimowy pisze...

Ciekawa, przemyślana pielęgnacja:) ja też zmagam się z zaskórnikami- otwartymi i zamkniętymi, istna katorga.

dziewczyna mojego chłopaka on 21 sierpnia 2012 18:33 pisze...

Maseczka AA jest bardzo dobra :)
Ja obecnie przechodzę kurację Triacnealem więc standardowa pielęgnacja twarzy troszkę się zmieniła :)
Pozdrawiam serdecznie

karodos.pl on 21 sierpnia 2012 18:49 pisze...

Ciekawa jestem tego kremu do mycia Alterry, polecasz?

Marta Grzegorzak on 21 sierpnia 2012 18:55 pisze...

Też mam ten krem na odparzenia :)

Dagusia on 21 sierpnia 2012 19:13 pisze...

ja też myję buźkę ale żelem Be Beauty, potem krem matujący Nivea, zmywam się mleczkiem BeBeauty lub chusteczkami do demakijażu lub micelem teraz Eveline a rzęsy dwuzfazowcem Bawełna ;)

anikowa101 on 21 sierpnia 2012 19:25 pisze...

Bardzo lubię ten krem do mycia z Alterry :)

Kolorowy Pieprz on 21 sierpnia 2012 19:32 pisze...

Czyli warto wyprobowac alterre nie tylko w postaci szamponu:)

chodzpomalujmojswiat on 21 sierpnia 2012 20:22 pisze...

Helen- polecam! jest delikatny i nie wysusza :)

Paubia on 21 sierpnia 2012 20:49 pisze...

Ja póki co muszę borykać się z niespodziankami, masaja ;/

Iwetto on 21 sierpnia 2012 20:56 pisze...

Też zauważyłam, że im mniej kosmetyków używam, tym lepiej wygląda moja cera :)

Anonimowy pisze...

Też używam niewiele kosmetyków do pielegnacji,tylko takie jakie są najważniejsze:))

Ja on 22 sierpnia 2012 12:03 pisze...

Muszę się skusić na ten Kemu do mycia buzi z Alterry

Peach on 22 sierpnia 2012 13:41 pisze...

Ja w sumie używam dwóch, trzech kosmetyków do mycia buzi i dzięki temu na mojej buzi pojawia się niewiele nieprzyjaciół.
Ciekawa jestem kremu z Alterry :)

chance on 22 sierpnia 2012 18:22 pisze...

tez mam te próbki do dzieci ale nie jestem zadowolona ;/

sypa on 22 sierpnia 2012 19:18 pisze...

Nawet nie wiedziałam, że jest taki produkt z Alterry, kurczę spodobał mi się ten krem do mycia twarzy ;)

Anonimowy pisze...

O kremie z Alterry już pisałam, a poza tym produkty do twarzy zamawiam na Biochemii Urody - im prostszy skład kosmetyku, tym lepiej moim zdaniem :)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos