niedziela, sierpnia 26, 2012

Essence Miami Roller Girl 02 MIAMI P'INK

Autor: chodzpomalujmojswiat o niedziela, sierpnia 26, 2012
Hej! W tą leniwą niedzielę przychodzę do Was z recenzją lakieru do paznokci. Limitowanych produktów z Essence posiadam bardzo niewiele, ostatnio skusiłam się jednak na lakier do paznokci.
Po oględzinach mojej lakierowej puszki (tzn puszki z lakierami do paznokci) stwierdziłam, że co najmniej jedna trzecia nie nadaje się do użytku. W dodatku malinka Catrice (pisałam o tym produkcie może miesiąc temu) tak zgęstniała, że aplikacja była wręcz niemożliwa... Na pocieszenie wybrałam się więc do pobliskiego Rossmanna z zamiarem zakupu kilku lakierów. Limitka Essence Miami Roller Girl stała sobie praktycznie nieruszona.Podobały mi się w zasadzie wszystkie 3 kolory lakierów z MRG, dobrze jednak, że skusiłam się tylko na jeden. Dlaczego? Zaraz się dowiecie...

Buteleczka zawiera 10ml produktu i kosztuje 6,99zł. Kolor to coś pomiędzy koralem a różem. W drogerii przy sztucznym świetle wyglądał jeszcze lepiej i intensywniej. Pędzel jest dość płaski i gruby (ale nie aż tak, jak w starej wersji Catrice!) i powiem szczerze, że całkiem wygodnie się nim maluje. Dobrze się nakłada i nie tworzy większych smug. Schnie naprawdę szybko. W zasadzie do tej pory dostaje ode mnie same plusy. Gorzej z trwałością... Lakier ściera się już w tym samym dniu po pomalowaniu! Na drugi nakładam trzecią warstwę by zatuszować starcia i odprysku i ponosić go chociaż trzy dni. Dodam, że na naklejce znajdującej się na buteleczce jest napisane: TRWAŁY LAKIER DO PAZNOKCI!
Cieszę się, że nie skusiłam się na wszystkie 3 kolory, bo trwałość jest po prostu fatalna.

REASUMUJĄC:

PLUSY (+):
-wygodna aplikacja
-szybko schnie
-odpowiedni pędzelek

MINUSY (-):
-trwałość!!
-mała gama kolorów (trzy)
-edycja limitowana



Odzyskałam dostęp do aparatu, więc posty będą pojawiać się już z normalnymi zdjęciami. Przy okazji post o pielęgnacji stóp uzupełniłam fotką rozświetlającego lotionu do stóp, jeśli jesteście go ciekawe zapraszam:
http://szufladazkosmetykami.blogspot.com/2012/08/pamietajcie-o-stopach.html

A jak według Was dziewczyny broni się limitka Essence Miami Roller Girl? Macie coś z niej w swoich zbiorach? :)


14 komentarze:

Magda on 26 sierpnia 2012 17:14 pisze...

świetny kolor! taki intensywny :)

Kaprysek on 26 sierpnia 2012 17:36 pisze...

Nie mam nic z tej kolekcji. Ostatnio mam też pecha do lakierów ;(

Dagusia on 26 sierpnia 2012 17:42 pisze...

ale śliczny ♥♥♥

Ola i Agata on 26 sierpnia 2012 17:51 pisze...

Cudny kolor :)

Mrooveczka on 26 sierpnia 2012 18:39 pisze...

mam z tej serii, ale żółty i jest fatalny:( wytrzymał na paznokciach ledwo 12 godzin;/

Plotkara on 26 sierpnia 2012 19:18 pisze...

skoro trwałość lipna, to nie kupuję, a już się miałam pokusić na ten róż...

Tinaaa on 26 sierpnia 2012 20:29 pisze...

Bardzo ładny kolor! :d

Wera on 26 sierpnia 2012 21:10 pisze...

bardzo fajny kolor

sypa on 27 sierpnia 2012 14:36 pisze...

Nie mam nic z tej limitki. Kolor bardzo ładny, ale wolę trwalsze lakiery ;)

sauria80world on 27 sierpnia 2012 15:21 pisze...

kolorek ładny, ale ja się nie przekonam do lakierków essence :O

apteka marzenie on 27 sierpnia 2012 16:45 pisze...

szkoda że tak szybko złazi... :)
chociaż jak patrzyłam w drogerii to jakoś mi nie podszedł, na twoich zdjęciach wygląda lepiej. pewnie to kwestia światła :)

dziewczyna mojego chłopaka on 27 sierpnia 2012 18:37 pisze...

Przyjemny kolor :)
Oby szybko nie zgęstniał lakier...

Karola on 27 sierpnia 2012 21:27 pisze...

Mam róż i go uwielbiam chciałam dwa lakiery ale nie mam kiedy wybrać się do Rossmanna;)

Mavia on 28 sierpnia 2012 07:36 pisze...

Piękny kolor:) Ja sobie odpuściłam tę limitkę i nic z niej nie kupiłam ;p

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos