czwartek, sierpnia 23, 2012

Muffinki i przypomnienie :)

Autor: chodzpomalujmojswiat o czwartek, sierpnia 23, 2012
Cześć dziewczyny! Pomiędzy pieczeniem, praniem i sprzątaniem znalazłam chwilę, by coś tu napisać :) Jak może czytałyście już na moim fanpage na Facebooku, ostatnio maniakalnie piekę muffinki. Odkryłam bardzo prosty i naprawdę błyskawiczny przepis, który można dowolnie modyfikować.

Przepis na moje muffinki:

SKŁADNIKI:
1,75 szklanki mąki
0,75 szklanki cukru
1 jajko
0,5 szklanki oleju
2 łyżeczki sody oczyszczonej
0,5 szklanki jogurtu (może być naturalny, smakowy jak wolicie)
pół łyżeczki soli
 kilka kropel olejku waniliowego (niekoniecznie)
dodatkowo: owoce, czekolada, bakalie, budyń i co tam tylko chcecie :)

WYKONANIE: najpierw do miski wsypujemy sypkie składniki, następnie mokre i miksujemy. Następnie dosypujemy nasze dodatki i mieszamy łyżką. Pieczemy ok 20-22 minut w 180 stopniach. Z podanych składników wychodzi około 15 muffinek.

Niestety dalej nie mam dostępu do aparatu. Dlatego zdjęcie ma charakter czysto poglądowy :)


Chciałam również przypomnieć, że dziś o 24:00 mija termin zgłaszania się do wakacyjno-urodzinowego rozdania. Link do rozdania : http://www.szufladazkosmetykami.blogspot.com/2012/07/urodzinowo-wakacyjne-rozdanie.html.Jutro wieczorem spodziewajcie się wyników!

źródło grafiki. google.com

8 komentarze:

Magda on 23 sierpnia 2012 20:02 pisze...

swietny przepis!:) taki podstawowy i mozna z nim kombinowac :)

Karola on 23 sierpnia 2012 20:26 pisze...

Uwielbiam muffinki :)

Ewa Glapa on 23 sierpnia 2012 21:12 pisze...

Muffiny uwielbiam, muszę na weekend jakieś wyczarować :)

Pozdrawiam gorąco! :*

Ja on 23 sierpnia 2012 21:49 pisze...

jeszcze nigdy nie robiłam.

Lady In Purplee on 23 sierpnia 2012 22:19 pisze...

Uwielbiam, szczególnie z wiórkami kokosowymi i czekoladą ;)

Anonimowy pisze...

Z przepisu skorzystam jutro,mam nadzieję że mi wyjdą...jak tak to pochwalę się na blogu a jak nie to też się pochwalę że mi się nie udało:D

PureMorning on 25 sierpnia 2012 13:55 pisze...

Uwielbiam muffiny :))

jestemwniebie on 25 sierpnia 2012 21:59 pisze...

uwielbiam mufinki :D
Obserwuję, pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
http://jestemwniebie.blogspot.com/

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos