sobota, sierpnia 25, 2012

AA Skuteczna Pielęgnacja - Maseczka blyskawicznie nawilżająca

Autor: chodzpomalujmojswiat o sobota, sierpnia 25, 2012
Cześć dziewczyny! Dziś przyszła pora na krótką recenzję ostatniego rodzaju maseczki AA, która dostępna była ostatnio w Biedronce. W pozostałych postach możecie przeczytać o masce matująco-regenerującej i odżywczej. Jak wypadła maseczka błyskawicznie nawilżająca? Zapraszam do lektury!

OPAKOWANIE: 2 saszetki po 5ml

ZAPACH: nie podoba mi się. Taki specyficzny, przypomina mi trochę proszek do prania

KONSYSTENCJA: jak najbardziej ok, nie spływa

JAK STOSOWAĆ MASECZKĘ? : na oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu nałożyć warstwę maseczki, omijając okolice oczu. Pozostawić na 15 minut. Nadmiar usunąć przy użyciu płatka kosmetycznego.

ZAPEWNIENIA PRODUCENTA: Twoja cera jest sucha, nieprzyjemnie napięta i brakuje jej miękkości? To znak, że potrzebujesz intensywnego nawilżenia. Receptura maseczki błyskawicznie nawilżającej AA Skuteczna Pielęgnacja zawiera zestaw cennych składników aktywnych, które przywracają właściwą równowagę hydrolipidową skórze i chronią ja przed przesuszeniem.
Efekty: Skóra jest nawilżona, gładsza i bardziej elastyczna.
MOJA OPINIA:  dla mnie nawilżenie jest bardzo przeciętne... suche skórki pojawiły się już następnego dnia...Efekt krótkotrwały więc raczej jej nie polecam. Dodatkowo po zmyciu maseczki gąbeczką celulozową moja twarz była dość czerwona.. Wygląda na to, że maska ją trochę podrażniła. Jeśli miałabym porównać wszystkie trzy rodzaje, zdecydowanie pierwsze miejsce zajmuje ta matująca, potem odżywcza i nawilżająca na samym końcu.

Dziewczyny! Rozejrzyjcie się dobrze w Biedronkach. Produkty z kosmetycznej gazetki są teraz przecenione, 3 dni temu maski kosztowały już 1,49- udało mi się kupić jeszcze dwie sztuki matującej :) Skusiłam się również na kulę o zapachu tropikalnych owoców za 2,99 ale zdecydowanie nie mój zapach... Właściwości pielęgnujących nie zauważyłam... Ot rozpuściła się w 2 minuty, a zapach przyprawiał o ból głowy.
Co sądzicie o tych maskach AA? Może kule do kąpieli w przeciwieństwie do mnie spodobały Wam się?


9 komentarze:

Dagusia on 25 sierpnia 2012 17:51 pisze...

nie wiem - używałam tej różowej i mi nie przypadła do gustu- mam jeszcze zieloną może dziś zrobi :)

Anonimowy pisze...

mam ją na zapasie właśnie z biedronki, na razie sobie leży :)

mentoska on 25 sierpnia 2012 18:42 pisze...

Miałam matującą i byłam z niej bardzo zadowolona, więc przypuszczam, że ta też byłaby ok dla mnie ;) Kule do kąpieli mnie nie skusiły, wolę się kąpać w czystej wodzie, z dodatkiem olejku eterycznego ;)

Ola i Agata on 25 sierpnia 2012 19:27 pisze...

W mojej biedronce nie ma już ani 1 produktu z tamtej gazetki :( Dobrze że udało mi się coś wcześniej kupić :)

Karola on 25 sierpnia 2012 21:28 pisze...

Mam ją ale testuję inna i jeszcze nie używałam;)

Anonimowy pisze...

Nie miałam jeszcze maseczek z tej firmy:)

Plotkara on 26 sierpnia 2012 10:29 pisze...

nie są takie złe, właśnie siedzę z tą matującą na twarzy i jest to moje kolejne opakowanie :)

Paullla on 26 sierpnia 2012 14:18 pisze...

Miałam ją, ale nie urzekła mnie jakoś szczególnie :)

Trzy i trzyczwarte. on 4 września 2012 15:20 pisze...

hej ;))

mam tą maseczkę i jestem zachwycona! ;)) właśnie pisze o niej recenzję.

ps.: pożyczam zdjęcie (linkuję do Ciebie) ;))

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos