środa, sierpnia 08, 2012

Alterra krem do mycia twarzy z wyciągiem z dzikiej róży

Autor: chodzpomalujmojswiat o środa, sierpnia 08, 2012
Cześć dziewczyny! Dziś przychodzę do Was z krótką recenzją kremu do mycia twarzy z wyciągiem z dzikiej róży .To pierwszy produkt z Alterry do twarzy jaki mam. Kupiłam go jako zamiennik żelu z Eva Herbal Garden z którym się nie polubiliśmy (strasznie wysuszał mi twarz, dobrze, że w miarę szybko się skończył :)).

OPAKOWANIE: tuba z miękkiego plastiku, jest wygodna, bo można wycisnąć produkt do ostatniej kropelki

ZAPACH: dość delikatny, ale raczej chemiczny. Nie przypomina zapachu róży, oj nie!

KONSYSTENCJA:  rzadszego kremu, absolutnie nie spływa

ZAPEWNIENIA PRODUCENTA: Krem myjący został opracowany specjalnie dla potrzeb młodej i wymagającej skóry. Łagodne substancje powierzchniowo czynne oczyszczają skórę dokładnie, nie uszkadzając jej bariery ochronnej. Połączenie substancji aktywnych w postaci oleju z dzikiej róży oraz oleju z pestek winogron działa pielęgnacyjnie i ochronnie na skórę już podczas jej oczyszczania. Testy dermatologiczne potwierdzają wyjątkowo dobrą tolerancję kremu myjącego Alterra przez skórę.

Jak wszystkie kosmetyki Alterra krem ten:
- nie zawiera syntetycznych barwników, substancji zapachowych i konserwujących
-bez silikonów, parafin i innych związków olejów mineralnych
-tam gdzie to możliwe zastosowane składniki roślinne pochodzą z kontrolowanych biologicznie upraw i dziko rosnących zbiorów
-dobra tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie
-nie zawiera substancji pochodzenie zwierzęcego

MOJA OPINIA O PRODUKCIE: jak dla mnie produkt prawie idealny! Świetnie oczyszcza nie wysuszając przy tym skóry twarzy, jest bardzo łagodny- absolutnie nie szczypie, nie podrażnia.
Jedynie mogę przyczepić się do zapachu (no nie podoba mi się, chociaż nie jest też nie do wytrzymania) i do wydajności... Z tym strasznie kiepsko. Nie wiem czy jedna tubka starczy mi chociaż na miesiąc użytkowania.

Muszę jednak przyznać, że produkt to miłe zaskoczenie i na pewno kupię jeszcze nie jedną tubkę! Na razie lepszego produktu tego typu nie znalazłam

A Wy używałyście tego kremu myjącego z Allterry? Jakie żele do mycia polecacie? :)

Dzisiaj uległam (choć dałam radę 7 dni!!) i wybrałam się do Biedronki. W moje ręce wpadły 3 maseczki i róż (za taką cenę grzech nie brać!):

14 komentarze:

Anonimowy pisze...

ja używam i polecam żel do twarzy z Lirene (niebieski), nie zdarzyło mi się żeby mnie podrażnił

Ala on 8 sierpnia 2012 17:59 pisze...

Maseczki z Biedronki są świetne ;D

Kaprysek on 8 sierpnia 2012 18:03 pisze...

Bardzo jestem ciekawa tego żelu bo wiele o nim czytałam. Jednak po klęsce szamponu alterra nie mam na razie zaufania do tej serii.

Unknown on 8 sierpnia 2012 19:01 pisze...

Zastanawiam się nad jej kupnem, bo słyszałam bardzo rozbieżne opinie o nim, a dziś będę testować maseczkę z Biedronki!

Anonimowy pisze...

coraz bardziej mnie ciekawią te kosmetyki Alterra :) muszę koniecznie wypróbować :)

Dagusia on 8 sierpnia 2012 19:16 pisze...

nie znam tego do mycia twarzy ale muszę się przyjrzeć mimo niechęci do tej marki :D

co do Biedronki chyba każdy uległ :D

RainyOne on 8 sierpnia 2012 21:02 pisze...

też używam tego kremu, na zmianę z żelem głęboko oczyszczającym z Vichy, którego polecam, bo naprawdę dobrze oczyszcza :)
pozdrawiam !

Paubia on 8 sierpnia 2012 21:55 pisze...

Chętnie go przetestuję ;)

Anonimowy pisze...

Od dawna mam na niego ochotę:))

Magdawe on 9 sierpnia 2012 08:22 pisze...

Bardzo lubię ten krem. Moją pierwsza tubkę kupiłam 3 miesiące temu, używam codzennie a nadal nie chce się skończyć :)

Ja on 9 sierpnia 2012 11:23 pisze...

Muszę się skusić na ten żel dużo dobrych opinii o nim czytałam :)

Michalina Mielnicka on 9 sierpnia 2012 11:57 pisze...

Uwielbiam kosmetyki Alterry, jestem bardzo zadowolona z maski do włosów, jest świetna :)

PureMorning on 10 sierpnia 2012 14:23 pisze...

Nie używałam tego kremu do mycia twarzy, ale zastanawiam się nad jego zakupem.

Sylwia on 6 października 2012 14:41 pisze...

właśnie kupiłam ten krem z Alterry i bede testowała :)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos