czwartek, sierpnia 30, 2012

11 pytań- TAG

Autor: chodzpomalujmojswiat o czwartek, sierpnia 30, 2012
Hej dziewczyny! Zanim położę się spać przychodzę do Was z TAGiem. Miałam zrobić go już kilka dni temu, ale kompletnie wyleciało mi z głowy. Mnie oTAGowała Owidia, za co jej serdecznie dziękuję :)

Zasady TAG-u
Odpowiadam na 11 pytań zadanych przez osobę TAG-ującą, potem zadaję 11 pytań i wyznaczam kolejne 11 osób, które mają odpowiedzieć na moje pytania. Nie wyznaczaj osoby, która Cię otagowała.

1. Jeżeli miałabyś zdecydować w tej chwili co chcesz zmienić w swoim życiu to co by to było?
Chciałabym być choć trochę bardziej spontaniczna i bawić się chwilą!
 2. Malując się do czego przykładasz największą wagę?
Będą to zdecydowanie rzęsy. Zawsze czekam aż tusz lekko zaschnie, inaczej Myszka Mickey gwarantowana :)
3. Dlaczego zdecydowałaś się na prowadzenie bloga?
Zainspirowały mnie inne kosmetyczne bloggerki, które śledziłam
4. Kosmetyk, którego używasz codziennie to..
 Krem do mycia twarzy z Alterry, podkład Catrice, puder transparentny My Secret, mascara

5. Coś co chciałabyś zrobić ale się boisz to...
Przejść całkowitą metamorfozę- taką od stóp do głów :)
6. Kosmetyki o zapachu słodyczy czy owoców? :)
 Słodyczy!
7. Co wywołuje uśmiech na Twojej twarzy?
Kiedy budzę się rano, a przy mnie leży mój chłopak, całuje mnie, uśmiecha się i mówi Dzień Dobry :)
8. Pierwsza rzecz którą robisz po obudzeniu to..
Sprawdzam czy w nocy ktoś nie dzwonił albo nie pisał
9. Jesteś łowczynią okazji, czy wolisz robić zakupy na spokojnie, bez tłumów?
Lubię zakupy, gdy centra handlowe są mniej zatłoczone, najlepiej rankiem w roboczy dzień
10. Coś za czym tęsknisz to..
Beztroska
11. Wyobraź sobie, że masz wybrać jedną polską porę roku, która od dzisiaj będzie trwała cały rok. Co to za pora roku?
 Lato!
A teraz moje 11 pytań. Dziewczyny! nie TAG-uję żadnej z Was pod przymusem, ale może któraś będzie miała ochotę i chętnie odpowie na pytania :)Oto i one:

1. Ulubione śniadanie to...
2.W mieście czy na wsi?
3.Moje kosmetyczne must have to...
4.Nie wyjdę z domu bez....?
5.Ideał mężczyzny to...?
6.Ulubiony babski serial....?
7.Pieczenie czy gotowanie...?
8.Kiedy leżę już w łóżku myślę o....?
9.Leniwa niedziela czy aktywna sobota?
10.Ulubiony aktor?
11.Co wzięłabyś ze sobą na bezludną wyspę?

A teraz mówię już dobranoc i znikam!

3 komentarze:

anikowa101 on 30 sierpnia 2012 23:28 pisze...

Lubię odwiedzać centra handlowe wcześniejszą porą, kiedy nie ma tłoku :) Wówczas można w większość miejsc zajrzeć, pooglądać wszystko dokładnie :)

Kolorowy Pieprz on 31 sierpnia 2012 08:37 pisze...

Zazdroszcze zwlaszcza 7- choc jestesmy razem od 7 lat- ech Ci bogobojni rodzice;)

dziewczyna mojego chłopaka on 31 sierpnia 2012 20:37 pisze...

Z 7 się zgadzam w zupełności :)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos