środa, lipca 04, 2012

Mąka ziemniaczana, odżywka i wkładka...

Autor: chodzpomalujmojswiat o środa, lipca 04, 2012
Jak myślicie co je łączy?

To trzy rzeczy, których używam w inny sposób, niż ten, do którego są przeznaczone.

1.Mąka ziemniaczana.
źródło: google

Dobrze sprawdza się zamiast suchego szamponu. Wystarczy nałożyć odrobinę na włosy (uwaga! można łatwo przesadzić, włosy będą białe!) i wetrzeć, a resztę wyczesać grzebieniem.

2.Odżywka do włosów.

źródło: google

Zamiast do włosów to... do nóg :) Jeśli macie odżywkę, która nie sprawdza się na włosach, albo męczycie (jak ja) wielkie opakowanie i po prostu się Wam znudziła zastosujcie ją jako żel do golenia. Nogi po użyciu odżywki są znacznie bardziej gładkie i nawilżone, niż przy zastosowaniu żelu po prysznic.

3.Wkładka higieniczna.
źródło:google

O tym patencie przeczytałam na jednym z  blogów kosmetycznych. Na pewno zdarza się każdej z Was, że po malowaniu paznokci, jeden z nich gdzieś się zahaczy, albo dotkniemy czegoś. Przy próbowaniu zmycia jednego paznokcia wacikiem najczęściej ucierpi cała reszta. A wystarczy zamiast wacika użyć... wkładki. Problem znika! Mega prosty a jakże fajny patent. Pokłony dla pomysłodawczyni :) :)

A Wy dziewczyny macie jakieś produkty kosmetyczne, których używacie jako "innofunkcyjnych"?

Na koniec pochwalę się Wam jeszcze nieskromnie prezentem od siostry z okazji obrony:

Prawda, że urocza matrioszka? :)
Jak już się pewnie domyślicie skończyłam właśnie filologię rosyjską.

8 komentarze:

Kaprysek on 5 lipca 2012 01:15 pisze...

O mące ziemniaczanej wiedziałam, ale nigdy nie stosowałam. Nie bardzo rozumie ten patent z wkładką higieniczną ?

zoila on 5 lipca 2012 07:19 pisze...

Zainteresowała mnie mąka ziemniaczana w charakterze suchego szamponu :)

chodzpomalujmojswiat on 5 lipca 2012 08:04 pisze...

Kaprysek: jak nalewasz zmywacz na płatek, jest od razu mokry z dwóch stron, dlatego łatwo uszkodzić sobie resztę pomalowanych paznokci. Przy wkładce nic nie przecieka na drugą stronę :)

Magdalena on 5 lipca 2012 09:30 pisze...

Świetne patenty kosmetyczne :)

Anonimowy pisze...

Często stosuję odżywkę do nóg,jak nie mam pod ręką pianki:)

Paubia on 5 lipca 2012 13:42 pisze...

O fajne patenty ;)

sauria80world on 5 lipca 2012 19:23 pisze...

jesteś moją imienniczką :)

Dagusia on 5 lipca 2012 19:59 pisze...

właśnie zamierzam spróbować odzywki do nóg ;) czytałam o tym ostatnio :)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos