sobota, lipca 14, 2012

Naprawdę dobry krem- Iwostin krem intensywnie nawilżający SPF 20

Autor: chodzpomalujmojswiat o sobota, lipca 14, 2012
Przyznaję się: ten krem podbieram mamie :) Obiecałam sobie, że jak tylko znajdę pracę (a mam nadzieję, że uda się jak najszybciej!) to będzie moim pierwszym kosmetycznym zakupem.

źródło: aptekaslonik.pl

Krem intensywnie nawilżający SPF 20 Iwostin Sensitia jest przeznaczony do pielęgnacji skóry wrażliwej, alergicznej i skłonnej do podrażnień. Długotrwale nawilża i działa ochronnie, zwalczając mechanizmy odpowiedzialne za przedwczesne starzenie się skóry. Dzięki zawartości odpowiendio dobranego układu fotostabilnych filtrów UVB: SPF 20/UVA: 14 preparat gwarantuje wysoki poziom ochrony przeciwsłonecznej przez cały rok. 

Krem zawiera:
Preregen: chroni przed agresywnymi czynnikami środowiska zewnętrznego, takimi jak ozon i promieniowane UV.

Połączenie witaminy C z witaminą E: zapewnia właściwości przeciwrodnikowe i przeciwzmarszczkowe 

Wodę termalną z Iwonicza -Zdroju: koi i łagodzi podrażnienia

ZAPACH: brak

KONSYSTENCJA: lekko gęsta, krem błyskawicznie się wchłania

DZIAŁANIE: naprawdę porządnie nawilża. Idealnie sprawdza się pod makijaż. Jest lekki, ale zarazem spełnia swoją funkcję. Nie powoduje podrażnień, dzięki zawartości dość wysokiego filtra UV 20 chroni twarz przed słońcem.

(+)

-działanie (b.dobre nawilżanie)
-wydajność
-idealny pod makijaż
-lekka konsystencja
-brak zapachu (dla mnie jest to plusem)
-bardzo wydajny
-zawartość wysokiego filtra UV 20
-na bazie wody termalnej

(-)

-może nie sprawdzić się w porze jesienno-zimowej (wtedy skóra potrzebuje natłuszczenia)
-czytałam, że może zapychać, ale u siebie nic takiego nie zauważyłam

Za 75ml zapłacimy ok 30-35zł.


Przy okazji mogę polecić też żel do mycia twarzy i ciała z tej samej serii: jest bardzo delikatny i absolutnie nie wysusza! Idealny przy kuracjach antytrądzikowych.


Przy okazji chcę Was zaprosić na portal o modzie i urodzie www.cekin.pl i na jego fanpage na FB klik! . Od niedawna pojawiają się tam moje artykuły (taka forma praktyk :)). Ciekawe czy zgadniecie, których jestem autorką? :)



7 komentarze:

kosmetoholiczka_1919 on 14 lipca 2012 14:59 pisze...

Mam ochotę na któryś z tych kremów nawilżających Iwostin i właśnie nie wiem, który wybrać :D

Anonimowy pisze...

mam ten krem, jestem z niego mega zadowolona świetnie nawilża i jest bardzo lekki :)

karodos.pl on 14 lipca 2012 21:47 pisze...

Ciekawy kremik:)

Anonimowy pisze...

Jak nawilża to dla mnie,nie miałam jeszcze nic z tej firmy,chyba się na niego skuszę tym bardziej że ma filtr całkiem niezły:))

Dagusia on 15 lipca 2012 12:46 pisze...

wydaje się fantastyczny :)

Girlinblond on 15 lipca 2012 13:56 pisze...

osobiście bardzo lubię kremy tej firmy :)

Myś Pyś on 20 lipca 2012 20:47 pisze...

mam właśnie zamiar kupić ten krem:)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos