piątek, lipca 13, 2012

Zmiana w podkładzie Catrice Photo Finish?

Autor: chodzpomalujmojswiat o piątek, lipca 13, 2012
O tym, że to mój ulubiony podkład pisałam już bardzo dawno. Ostatnio skończył mi się i kupiłam kolejną buteleczkę.
Jakież było moje zdziwienie kiedy zerwałam taśmę zabezpieczającą i go powąchałam. Pachnie przyjemniej :) zapach nie jest już tak mocny i bardzo podobny do miodu. Przypomina bardziej coś pudrowo-kwiatowego.
Poza tym zmienili coś chyba w opakowaniu (może napisy, czcionkę?), strasznie żałuję, że nie zachowałam starego opakowania, by mu się dokładniej przyjrzeć.A!  już wiem -napisy są w inną stronę: teraz pionowo, a nie poziomo :)
Jestem b.zadowolona z tego faktu, mimo że przyzwyczaiłam się już do miodowego zapachu, to zdecydowanie pasuje mi bardziej ten nowy :)


zdjęcie b.brudnej starszej wersji produktu :)

7 komentarze:

Ja on 13 lipca 2012 17:09 pisze...

Dużo ma dobrych opinii więc muszę go wypróbować

Agusiak747 on 13 lipca 2012 20:19 pisze...

mnie się ten miodowy zapach podobał :)

Kaprysek on 13 lipca 2012 23:50 pisze...

Jak tylko będę w naturze to się mu bliżej przyjrzę, bo przyznam, że zaciekawił mnie ten podkład ;))

Anonimowy pisze...

Mam zamiar go kupić,ale zawsze co jestem w Naturze zapominam o nim:D

Zielone Serduszko on 14 lipca 2012 12:47 pisze...

Zrobię to samo co Kaprysek :)

NoSense on 19 lipca 2012 20:55 pisze...

Ostatnio miałam go kupić

Króliczek on 31 lipca 2012 22:47 pisze...

Na temat podkładów się nie wypowiadam bo nie używam. Wolę kremy tonujące lub koloryzujące

kosmetykoholizm.blogspot.com

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos