piątek, lipca 20, 2012

Malinowe pole od Catrice. Lakier do paznokci 360 Raspberry Fields Forever

Autor: chodzpomalujmojswiat o piątek, lipca 20, 2012
Ścięłam paznokcie na krótko...Krótkie czy długie ładnie wyglądać muszą :) Ten lakier kupiłam z myślą o weselu przyjaciół: mam granatową sukienkę i czerwone buty, więc ten odcień powinien świetnie uzupełniać całość.
Będąc ostatnio w Drogerii Natura (trafiłam na naprawdę wymiecione standy Essence i Kobo), dlatego stojąc przy szafie Catrice wypatrzyłam to cudeńko.
Na próbniku wyglądał bardziej różowo (ale nic mylnego)  jest to soczysta truskawko- malina. Kolor piękny!

Lakier na zdjęciach mam drugi dzień i jak widać końcówki są już starte :( Na szczęście nie odpryskuje.

Jest jednak jedna rzecz, która strasznie mnie w tym produkcie irytuje: pędzelek!
Jest wielki i szeroki, może dobrze będzie sprawdzał się przy paznokciach dłuższych, ale zdecydowanie ciężki do obsługi przy takich krótkich jakie mam teraz...
Musiałam się trochę nagimnastykować, żeby mani wyglądał w miarę przyzwoicie.

Dziewczyny! tutaj pytanie do Was: wiem, że lakiery Catrice miały mieć nowy pędzelek (niektóre egzemplarze miały takie naklejki), czy ten gruby szeroki pędzelek to starsza wersja czy nowa?

Lakiery mają piękne kolory, kuszą na standzie ale z takim pędzelkiem na pewno więcej go nie kupię!

11 komentarze:

Berni on 20 lipca 2012 09:07 pisze...

Piękny kolor :)

Magdawe on 20 lipca 2012 09:07 pisze...

Rzeczywiście piękny :)

ladysummer86 on 20 lipca 2012 10:21 pisze...

Ładny kolor, szkoda że pędzelek nie jest najlepszy

Nepenthes on 20 lipca 2012 10:26 pisze...

Lakiery Catrice faktycznie kuszą, jednak jeszcze nie skusiły mnie aż tak, żebym kupiła któryś :) Jak zmniejszę kolekcję tych, które już mam, na pewno w jakiś się zaopatrzę.

wiolka94 on 20 lipca 2012 12:54 pisze...

Szeroki pędzelek to chyba stara wersja... ale nie jestem w 100% pewna ;p

Anonimowy pisze...

Bardzo ładny kolorek:))

Zielone Serduszko on 20 lipca 2012 20:11 pisze...

Przyjemny kolorek :)

Yasminella on 20 lipca 2012 20:36 pisze...

Piękna malinka

Kaprysek on 20 lipca 2012 22:04 pisze...

Nie pokazujcie mi tych lakierów! ja muszę iść na lakierowy odwyk! ;p

Ewka on 21 lipca 2012 23:20 pisze...

Piękny kolorek ;) Nie miałam jeszcze żadnego lakieru z tej firmy ;/

anikowa101 on 22 lipca 2012 23:34 pisze...

Ja też nie przepadam za szerokimi pędzelkami...

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos