wtorek, lipca 03, 2012

Czerwcowy projekt denko

Autor: chodzpomalujmojswiat o wtorek, lipca 03, 2012
Byli ulubieńcy, czas na projekt denko.

W czerwcu udało mi się zużyć:

1.Garnier mineral CleanSensation. Początkowo byłam nim zachwycona, świetnie działał, czułam się pewnie cały dzień. Któregoś dnia dostałam jednak straszliwego zapalenia mieszków włosowych pod pachą, aż ciężko było mi ruszać ręką...Ten incydent sprawił, że raczej do niego nie wrócę.

2.Eveline 8w1. Mam co do niej mieszane uczucia, nie ukrywam pomogła mi bo widać na pierwszy rzut oka, że paznokcie są mocniejsze i zdrowsze. Zdarza im się jednak nadal łamać i rozdwajać... a przecież temu miała ta odżywka zapobiegać. Na razie jej nie używam. Nie wiem czy kupię ponownie.

3.Catrice photo finish z bardzo upapraną zakrętką, za którą z góry przepraszam. Mój osobisty numer jeden wśród podkładów. Jutro lecę kupić kolejne opakowanie.

4.Nivea powerfruit refresh, który znalazł się również w ulubieńcach czerwca. Tego żurawinowego kupię ponownie, bo żel kupuję zawsze inny, nigdy nie zdarza się, że biorę ten sam .Są jeszcze, jak dobrze pamiętam 2 wersje zapachowe, może skuszę się na którąś z nich.

5.Pomadka Alterra. Do zapachu się przyzwyczaiłam, konsystencja i działanie jak najbardziej na plus. Lubię, choć nie wiem czy aż w takim stopniu, iż kupię ponownie.

6.Róż Bourjois. Wiecie co? Używałyśmy go z mamą na spółę od listopada 2010 i dopiero się skończył. Uwielbiam go! Najlepszy jaki miałam, idealny dla osób początkujących. Nie można sobie zrobić nim krzywdy :)
źródło: perfumy-vip.pl

I to byłoby na tyle, zauważyłam pewną zależność praktycznie liczba zużyć co miesiąc oscyluje w graniach 5 produktów. Dziś akurat sześć:)


12 komentarze:

Dagusia on 3 lipca 2012 19:35 pisze...

moja oscyluje w ilości sztuk 1 :D ale wstyd hehe ale może następne będzie u mnie większe :D

Kaprysek on 3 lipca 2012 20:39 pisze...

hmm ten podkład z catrice mnie ciekawi. Drogi jest ?

chodzpomalujmojswiat on 3 lipca 2012 20:42 pisze...

Kaprysek: 25zł :)

Wera on 3 lipca 2012 21:29 pisze...

żele Nivea bardzo lubię

Ja on 3 lipca 2012 22:51 pisze...

Róż Bourjois. mam i masz racie nie można go skończyć jest strasznie wydajny

karodos.pl on 4 lipca 2012 10:05 pisze...

też właśnie używam tego żelu nivea z żurawiną, bardzo przyjemny:)

Paubia on 4 lipca 2012 10:43 pisze...

A ten podkład gdzie kupujesz?

chodzpomalujmojswiat on 4 lipca 2012 11:50 pisze...

Paubia: Catrice jest tylko w Naturze :)

Anita ♥ on 4 lipca 2012 16:43 pisze...

Ten róż wygląda ciekawie ^^
Zapraszam.

aSHa on 4 lipca 2012 18:03 pisze...

też mam ten żel z Nivei ale z wydajnością jego jest kiepsko ;/

Anonimowy pisze...

Fajne kosmetyki, ten podkład mam. Ale już go więcej nie kupię jak mi się skończy, głównie ze względu na jego zapach :)

Myś Pyś on 12 lipca 2012 09:23 pisze...

a mnie ta odżywka do paznokci z Eveline bardzo pomogła:)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos