sobota, lipca 28, 2012

Te maleństwa miło mnie zaskoczyły!

Autor: chodzpomalujmojswiat o sobota, lipca 28, 2012
A mowa o zestawie próbek Johnson's & Johnson's, które dostałam od firmy jakiś czas temu.
Na pierwszy ogień idzie : łagodny płyn do mycia ciała i włosów 3w1. A swoją drogą czemu nie 2w1? Tj. szampon i płyn... jakie jeszcze zadanie ma ten produkt? :)
Używałam go wyłącznie do mycia włosów.
Moje spostrzeżenia:
-słabo się pieni i  raczej jest mało wydajny (50ml starczyło mi na 3 mycia)
-delikatnie pachnie
-dobrze oczyszcza
-włosy są miękkie i błyszczące
-nie plącze aż tak mocno włosów jak np. rossmannowski Babydream
- nie podrażnia skóry głowy a nawet skłoniłabym się ku stwierdzeniu, że łagodzi

Bardzo fajny szampon, polubiłam go bardziej niż BD, dlatego z pewnością kupię!

Następny w kolejce jest krem pielęgnacyjny:
Moje spostrzeżenia:
-ma lekką konsystencję
-jak wszystkie produkty tego typu dzidziusiowy zapach :)
-szybko się wchłania
-nie powoduje świecenia
-mnie nie zapycha
-dobrze współgra z podkładem

Jest idealny na dzień, głównie na ciepłe dni. Wydaje mi się, że jesienią i zimą oraz na noc potrzebne jest jednak większe nawilżenie i mocniejsze odżywienie skóry.

Przechodzę do trzeciego kosmetyku jakim jest ochronny krem przeciw odparzeniom:

-Idealny na niedoskonałości: wysusza je, sprawia, że szybciej znikają
-najlepiej stosować go na noc punktowo, lub w czasie dnia kiedy nigdzie się nie wybieramy- jest białego koloru
-może brudzić poduszkę czy inne rzeczy
-zauważyłam, że na początku sprawdzał się wręcz idealnie, z czasem jednak jego działanie było jakby mnie widoczne. możliwe że skóra szybko przyzwyczaja się

Ostatnie jest mleczko pielęgnacyjne:
-przyzwoicie nawilża
-subtelnie pachnie (co akurat będzie tu minusem, wolę jednak intensywne zapachy "nawilżaczy"
-ma średnio gęstą konsystencję
-nie zostawia tłustej powłoki
-szybko się wchłania
-efekt nawilżenia nie jest jednak długi

Podsumowując Johnson's & Johnson's ma naprawdę przyzwoite produkty. Nie są może idealne, ale  jestem nimi mile zaskoczona. Najbardziej upodobałam sobie łagodny płyn do mycia ciała i włosów, z pewnością kupię sobie jego pełnowymiarowe opakowanie!

Miałyście coś z produktów J&J? Jak zapatrujecie się na kosmetyki dla dzieci? :)


11 komentarze:

Ewa Glapa on 28 lipca 2012 22:47 pisze...

Ja musze się przerzucić na produkty dla dzieci;P

Karola on 28 lipca 2012 22:54 pisze...

Zamówiłam sobie ten zestaw próbek:) Często kupuję kosmetyki dla dzieciaczków najczęściej Babydream i Hipp:)

Unknown on 29 lipca 2012 07:57 pisze...

Mam te próbki i są bardzo fajne idealne na krótki wyjazd!

Ja on 29 lipca 2012 10:45 pisze...

Ja mam szampon dla dzieci ale mi za bardzo plącze włosy.

Anonimowy pisze...

ja bardzo polubiłam to mleczko i krem pielęgnacyjny :)

Zielone Serduszko on 29 lipca 2012 17:00 pisze...

Również mam ten zestaw próbek. Używałam kremu na odparzenia na alergiczne zmiany skórne na rękach- fajnie je łagodzi, a płyn do mycia ciała i włosów wzięłam na wyjazd jako żel do ciała i może być :)

Wera on 29 lipca 2012 21:35 pisze...

wg mnie kiepskie, ale każdy ma inne wymagania i gusta:P

Kasieńka ;) on 30 lipca 2012 20:11 pisze...

Jeszcze nigdy nie używałam kosmetyków dla bobasów :) No.. poza oliwką. Kusi mnie ten krem przeciw odparzeniom, ale skoro cera szybko się do niego przyzwyczaja to muszę się jeszcze nad tym zakupem zastanowić.

Beata on 1 sierpnia 2012 16:40 pisze...

I oczywiście nic z tej listy nie stosowałam :P trzeba zacząć testowac :)

Gosia on 8 sierpnia 2012 17:31 pisze...

A mnie zapach tego mleczka bardzo się podoba, mogłabym wąchać i wąchać :)

Kaprysek on 16 sierpnia 2012 22:51 pisze...

Też dostałam te maleństwa ;)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos