poniedziałek, lipca 09, 2012

Sephora lait corps body lotion, cranberry&litchi

Autor: chodzpomalujmojswiat o poniedziałek, lipca 09, 2012
Kiedy pognałam do Sephory w Renomie byłam przekonana, że po wyprzedażach nie będzie już śladu. Przy samym wejściu czekało jednak jeszcze kilka przecenionych produktów. Wybór nie był może ogromny, ale zdecydowałam się na mleczko do ciała (drugie kupiłam siostrze). Moja wersja zapachowa to żurawina i litchi.
Mleczko do ciała (bo nie jest to balsam, jak zostało napisane na opakowaniu) zamknięte jest w prostej, plastikowej tubie. Lubię taki minimalizm.

ZAPACH: baaardzo słodki! ja uwielbiam takie słodkie, oblepiające wręcz zapachy. Może przysparzać o ból głowy, bo czuć go nawet przy zamkniętej tubie. Żurawiny nie wyczuwam, liczi zdecydowanie znajduje się na pierwszym miejscu.

KONSYSTENCJA: bardzo rzadka. Należy uważać, bo lubi się wylewać.

DZIAŁANIE: dla mnie idealny nawilżacz na lato: bardzo szybko się wchłania, nawilża ( nie może jakoś mocno , ale na tę porę roku ok), jest wydajny.

Raczej w cenie regularnej nie skusiłabym się na to mleczko (28zł), ale jak za 7zł jest bardzo fajny :)

A Wy w co obłowiłyście się na wyprzedażach w Sephorze? Czy wiecie jakie były inne dostępne wersje zapachowe tych mleczek? :)

7 komentarze:

Unknown on 9 lipca 2012 18:46 pisze...

u mnie w Sephorze już nie było mleczek :( a szkoda.

Kaprysek on 9 lipca 2012 19:22 pisze...

Dla mnie Sephora jest za droga i nie robię tam kosmetycznych zakupów.

Zielone Serduszko on 9 lipca 2012 19:27 pisze...

Ja w sumie podobnie jak Kaprysek :) Ale akurat takie mazidełko kiedyś miała moja siostra, ale nie przepadałyśmy za nim. Głównie ze względu na zapach, był dla nas zbyt słodki :)

wiolkaa93 on 9 lipca 2012 19:40 pisze...

Fajnie wygląda, ja nie byłam jeszcze na wyprzedażach :)
Zapraszam do mnie :D

Ja on 9 lipca 2012 22:37 pisze...

Ja kupiłam sobie kremowy żel pod prysznic ;)

mala0727 on 10 lipca 2012 08:19 pisze...

za taką cenę to i ok, ale w regularnej nigdy
lejące się i źle się wchłania, lepie, pachnie krótko
:)

Sabrina on 10 lipca 2012 12:27 pisze...

Fajny produkt ale cena regularna trochę za duża :)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos