środa, lipca 25, 2012

Luksja creamy wanilia i mleczko migdałowe

Autor: chodzpomalujmojswiat o środa, lipca 25, 2012
Żel pod prysznic, to produkt, który u mnie w łazience najszybciej znika. Podczas spożywczych zakupów w Kauflandzie wybrałam żel Luksji, nie ukrywam, że skusiła mnie cena 4,99zł za 500ml (standardowa cena to bodajże 8,99 albo 9,99zł).
Rozpieszczaj swoją skórę pysznym, zmysłowym koktajlem z ekstraktu z owoców wanilii i odżywczego olejku migdałowego, zawartych w kremowym żelu pod prysznic. Uczucie zadbanej skóry będzie Ci towarzyszyć przez cały dzień. Twoja skóra to pokocha!

Ekstrakt z wanilii- znany jest ze swoich właściwości nawilżających, łagodzących i antybakteryjnych.
Olejek migdałowy- naturalne źródło nienasyconych kwasów tłuszczowych oraz witaminy E; wspomaga nawilżenie i ochronę skóry przed nadmiernym wysuszeniem.

OPAKOWANIE: prosta, przeźroczysta butla. Na duży plus oceniam kształt butelki, gdyż dobrze trzyma się ją w dłoni.

ZAPACH: przyjemnie kremowy, raczej delikatny. Mimo zawartości wanilii nie jest duszący, czego się trochę obawiałam. Zapach idealny na odprężającą wieczorną kąpiel.

DZIAŁANIE: żel ma myć i ładnie pachnieć. Luksja i myje i ładnie pachnie :)
Jest dość wydajny, ze względu na gęstszą konsystencję. Na pewno nie wysusza. Dla mnie bardzo przyzwoity żel pod prysznic. Nie wrócę pewnie do niego, ale to tylko dla tego, że jeśli chodzi o produkty do mycia ciała, nie lubię monotonii i zawsze kupuję coś nowego.

Dziewczyny! zapraszam Was na moje rozdanie- notka poniżej. Na razie jest tylko jedno zgłoszenie :( Zapewniam, że nagroda będzie idealna dla każdej wielbicielki kosmetyków i zakupów. Tak więc do dzieła i czekam niecierpliwie na Wasze zgłoszenia!

9 komentarze:

Peach on 25 lipca 2012 12:49 pisze...

Wielbię wszystko co waniliowe ;)

Paubia on 25 lipca 2012 16:09 pisze...

Ja miałam wersję z grejpfrutem i byłam mega zadowolona ;)

Ja on 25 lipca 2012 16:16 pisze...

Te żele mają ładny zapach,ale są bardzo rzadkie .

Dagusia on 25 lipca 2012 20:47 pisze...

kocham te żele kupuję je notorycznie :) najbardziej wielbię różany :D

Kasieńka ;) on 26 lipca 2012 11:14 pisze...

Nigdy jeszcze nie miałam żelu pod prysznic tej firmy, ale bardzo lubię mydła do rąk Luksji ;)

Wera on 26 lipca 2012 11:33 pisze...

oo coś dla mnie

One_LoVe on 26 lipca 2012 12:12 pisze...

nie używałam go jeszcze. :P

ann on 28 lipca 2012 15:10 pisze...

Chciałam go kupić, ale wersję płynu do kąpieli! :)

Kaprysek on 16 sierpnia 2012 22:52 pisze...

Lubię delikatne, kremowe zapachy ;)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos