czwartek, stycznia 24, 2013

Essence fix&matte! Translucent loose powder

Autor: chodzpomalujmojswiat o czwartek, stycznia 24, 2013
Cześć dziewczyny! Dziś mam dla Was krótką recenzję pudru transparentnego z Essence. Moim ulubieńcem w pudrowej kategorii jest nadal My Secret, jednak byłam trzy razy w Naturze i stand był pusty... Poprzedni już dawno mi się skończył, dlatego zdecydowałam się w końcu na ten z Essence.
 
OPAKOWANIE: plastikowe pudełeczko z sitkiem. Sitko nie ma zbyt duzych dziurek, jednak należy uważać, żeby puder się nie wysypał. Zrobiłam błąd odklejając tą foliową "zaślepkę" zaraz po zakupie, gdyż ona może zapobiegła mi wydostowanaiu się produktu.
 
ZAPACH: brak
 
KONSYSTENCJA: biały proszek, który przypomina mąkę
 
 
 
ZAPEWNIENIA PRODUCENTA: Ujednolica i matuje cerę. Zapewnia trwały makijaż, bez efektu świecenia się przez cały dzień. Dopasowuje się do każdego rodzaju cery.
 
MOJA OPINIA O PRODUKCIE: Puder dobrze spełnia swoją funkcję: wykańcza makijaż :) Absolutnie nie odznacza się na twarzy (słyszałam opinie, że lubi bielić, jednak wydaje mi się, że po prostu nie należy przesadzać z jego ilością, a użyć jedynie odrobinę). Jeśli chodzi o efekt matu to pewnie jest to sprawa indywidualna i zależy od rodzaju cery. Ja mam ostatnio b.suchą cerę dlatego powiedziałabym, że nawet działanie matujące jest u mnie niezbyt mile widziane. Na razie jednak nie przesuszył mi twarzy, za co duży plus!
 
REASUMUJĄC:
 
PLUSY PRODUKTU (+):
 
-wykańcza makijaż
 
-jest b.wydajny
 
-nie widać go na twarzy
 
-lekko matuje
 
-nie wysusza
 
MINUSY PRODUKTU (-):
 
-uwaga na opakowanie, gdyż puder lubi się wysypywać

-może zapychać (mnie się to nie zdarzyło, ale tak wynika z Waszych komenatarzy)
 
Możecie dostać go w szafie Essence. W Hebe obecnie kosztuje 13,99zł za 15,5g produktu. Pamiętam jeszcze, że do niedawna można było go dostać za 11,99zł. Niestety troszkę podrożał.
 
Miałyście ten puder Essence? Jakie jest Wasze zdanie na jego temat? :)
 
 

16 komentarze:

procentova on 24 stycznia 2013 16:13 pisze...

Słyszałam o nim dużo dobrego :)

n. on 24 stycznia 2013 16:28 pisze...

słyszałam ze jest niezły, ale mają go ponoć wycofywać. aż się chyba skusze :D

Paullla on 24 stycznia 2013 16:30 pisze...

Ja początkowo byłam z niego zadowolona, ale potem zaczął mnie strasznie zapychać.

chodzpomalujmojswiat on 24 stycznia 2013 16:32 pisze...

n.: z tego co wiem wycofują go, ale po prostu mają zmienić jego opakowanie :)

Iwetto on 24 stycznia 2013 16:39 pisze...

Dobrze że jesteś zadowolona, warto mieć sprawdzony kosmetyk za grosze :)

Peach on 24 stycznia 2013 16:42 pisze...

Słyszalam o nim sporo,ale nie mam go w mojej kosmetyczce.

Dagusia on 24 stycznia 2013 16:43 pisze...

mam i uwielbiam go ale w lato ♥.♥

Aga Star on 24 stycznia 2013 16:49 pisze...

Ja używam puder babydream :) jest tani i super się spisuje!

megi and beauty on 24 stycznia 2013 17:18 pisze...

Zachęciłaś mnie-chyba się skuszę :))

Mrooveczka on 24 stycznia 2013 17:29 pisze...

Używałam go kiedyś, ale więcej nie kupię, ponieważ to samo aluminium sproszkowane:(

aSHa on 24 stycznia 2013 17:38 pisze...

ja planuję go kiedyś wypróbować bo słyszałam o nim wiele dobrego - ale mam 2 pudry w użyciu więc może za rok je wykończę :)

babskimokiemprzykawie on 24 stycznia 2013 17:46 pisze...

Miałam go już kiedyś i byłam zadowolona, chciałam go kupić ponownie ale nie mogłam go nigdzie znaleźć więc pomyślałam, że go wycofali. Przerzuciłam się na podobny z Catrice, ale okazał się gorszy, wyglądał nienaturalnie na twarzy. Nie miałam za to tego z My Secret i może się na niego zdecyduję :)

Unknown on 24 stycznia 2013 19:14 pisze...

zawsze chciałam go kupić, ale patrząc na skład zawsze zastanawiałam się czy nie pogorszy mojego stanu skóry, który i tak jest już krytyczny..
wyczytałam w Twoim profilu, że jesteś filolożką, jaką filologię studiujesz bądź jaką ukończyłaś? :)

chodzpomalujmojswiat on 24 stycznia 2013 19:24 pisze...

sietku: skończyłam filologię rosyjską :)

sauria80world on 24 stycznia 2013 20:00 pisze...

firma ma wiele razy zraziła więc darmo bym nawet nie chciała ;)

Milky chocolate on 24 stycznia 2013 21:36 pisze...

Mój ulubieniec :) Teraz ma być w wersji prasowanej )

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos