poniedziałek, stycznia 07, 2013

Zakupy i prezenty ubraniowe

Autor: chodzpomalujmojswiat o poniedziałek, stycznia 07, 2013
Cześć dziewczyny! Jak Wam minął weekend? Dziś przychodzę do Was z postem o tematyce zakupowo- prezentowej. Dwie z tych rzeczy kupiłam w czwartek kiedy wybrałam się na zakupy. Sweter to łup, który trafił do mojej szafy jeszcze przed świętami, a torebka i bluzeczka z baskinką to prezenty świąteczne. Z góry wybaczcie za zdjęcia (a przede wszystkim tło!) i pogniecione ciuszki :)

Największym zakupem jaki poczyniłam ostatnio jest z pewnością kurtka:
źródło: reserved.com

Moja jest w bardziej intensywnym, malinowym kolorze. Tutaj wyszła jakoś bardzo blado... Podoba mi się to, że sięga za pupę i ładnie podkreśla sylwetkę. Kupiłam ją w Reserved za 129,99zł. Jej poprzednia cena to 249,99zł.

Kolejnym łupem jest zwykła, basicowa bluzeczka. Pochodzi z Reserved. Kupiłam ją ze względu na napis :):
Kosztowała tylko 14,90zł. Nie bardzo podoba mi się to, że ma tak krótkie rękawki, ale pod jakiś sweter czy marynarkę będzie ok!

Sweter kupiłam jeszcze przed świętami w Carry. Marzył mi się ciepły, gruby sweter idealny na zimowe dni. W moje łapki wpadło coś takiego:
Ma ciepły kołnierz, jest zawiązywany w pasie i ma uroczy wzór. Sięga mi za pupę, także mogę nosić go również z legginsami. Kosztował 99,99zł.

Koronkową bluzeczkę z baskinką dostałam od swojej przyjaciółki jako prezent urodzinowo- świąteczny. Pochodzi ze sklepu Vero Moda:
Na wieszaku prezentuje się niezbyt korzystnie. Ponieważ jest cała z koronki, zakładam pod nią czarny, prosty top. Swój debiut miała podczas tegorocznego Sylwestra :)

Ostatnią rzeczą jest mała torebeczka z uroczą kokardką. Pochodzi ze sklepu Stradivarius. Dostałam ją jako prezent świąteczny od siostry:
źródło: stradivarius.com


Oprócz tego kupiłam sobie dwie pary klasycznych, ciemnych jeansów. Spodnie kupuję najczęściej w H&M. Każda z par kosztowała mnie tylko 40zł! Jeansy pochodzą z działu dziecięcego (dzięki czemu nie mam problemu ze zbyt długimi nogawkami):)

A co Wy ostatnio upolowałyście na wyprzedażach? :)


9 komentarze:

Iwetto on 7 stycznia 2013 12:52 pisze...

Piękny jest ten sweterek z Carry :) Że też ja go nie wypatrzyłam :)

Anonimowy pisze...

Kurtka jak marzenie! Jest świetna. Poza tym chętnie przygarnęłabym torebeczkę. U mnie słabo z wyprzedażowymi łupami w tym roku - jedynie leginsy sobie sprawiłam :)

Dorota R on 7 stycznia 2013 14:25 pisze...

bardzo ladna kurteczka :)

procentova on 7 stycznia 2013 14:28 pisze...

Kurtka jest rewelacyjna :)

Primes on 7 stycznia 2013 18:29 pisze...

ale ładna ta kurteczka:) ja też w tym roku zainwestowałam w dłuższą:)

Anonimowy pisze...

Bluzka bardzo mi się podoba :)

Dagusia on 7 stycznia 2013 19:43 pisze...

wszystko jest piękne ale najbardziej podobają mi się kurtka i sweter ♥

PureMorning on 8 stycznia 2013 08:55 pisze...

Świetna kurtka. Ja nie kupowałam na razie nic na wyprzedażach. Stwierdziłam, że mam i tak za dużo już ubrań.

butterfly on 8 stycznia 2013 14:07 pisze...

cudowny sweter;)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos