wtorek, stycznia 29, 2013

Zużyte, wymienione i wyrzucone

Autor: chodzpomalujmojswiat o wtorek, stycznia 29, 2013
Hej dziewczyny! W dzisiejszym poście chcę przedstawić Wam mój projekt denko. W tym miesiącu oprócz produktów, które mi się skończyły w denku znajdują się kosmetyki,  które oddałam i te, na które nie mogłam już patrzeć i po prostu wylądowały w koszu...
 
1.CO UDAŁO MI SIĘ ZUŻYĆ W STYCZNIU?
 
1.Luksja płyn do kąpieli czekolada&pomarańcza
Mój ulubiony płyn do kąpieli. Idealny zapach na zimowe dni. Bardzo wydajny!
 
 
2. Mascara Essence multi action
Bardzo fajna mascara. Raczej nie robi z rzęsami cudów, jednak dla mnie do makijażu dziennego jest idealna. Nie osypuje się, nie odbija. Na jej miejsce kupiłam mascarę Lovely, o której wspominałam we wczorajszym poście.
 
3.Żel pod oczy i do powiek Flos-lek
 
W zasadzie cieszę się, że mi się skończył. Należy zużyć go 6 miesięcy od otwarcia. Na jego miejsce wskoczył krem HYDRATING eye cream GlySkinCare.
 
4. Naturalne mydełko z mlekiem klaczy mongolskiej
Byłam bardzo mile zaskoczona tym mydełkiem. Bardzo fajnie nawilżało skórę. Delikatnie pachniało.
 
5.BeBeauty sól do kąpieli rozgrzewająca.
 
Niestety nie posiadam zdjęcia, ale jest to moja ulubiona sól do kąpieli. Nie można jej dostać w każdej Biedronce, dlatego jak tylko w jakiejś jestem zawsze szperam w jej poszukiwaniu. Jest to zimowa edycja limitowana i obawiam się, że za jakiś czas może zniknąć z półek...
 
 
2.CO WYLĄDOWAŁO W KOSZU?
 
1.Serum wzmacniająco-regenerujące do końcówek Joanna Rzepa
Okropne! Absolutnie nic nie robi z włosami. Męczyłam się z nim i męczyłam, w końcu postanowiłam wywalić.
 
2.Catrice photo finish
Mój do tej pory ulubiony podkład podstanowił zrobic mi psikusa. Nie używałam go około 2 miesięcy, a kiedy znów po niego sięgnęłam zauważyłam, że ściemniał... Nałożony na twarz wyglądał strasznie. W buteleczce została końcówka, dlatego po prostu trafił do kosza.
 
3.CO ODDAŁAM?
 
Głównie kosmetyki do twarzy: maskę, peeling, krem i mleczko do ciała.
 
4.CO DOSTAŁAM?
 
W zamian otrzymałam próbeczki szamponów z Eubiony a także szamponu Organicum. Do tego tajemniczo pachnące mydełko i mgiełkę do ciała.
 
A jak u Was w tym miesiącu wypadł projekt denko? :)

15 komentarze:

Wdowa Po Stalinie on 29 stycznia 2013 10:39 pisze...

ja właśnie będę męczyć Luksję, pięknie pachnie :)

Unknown on 29 stycznia 2013 11:49 pisze...

Ten czekoladowo pomarańczowy płyn do kąpieli niezwykle mnie zainteresował. Muszę go w końcu kupić :)

apieceofmystuff on 29 stycznia 2013 11:58 pisze...

mam ochote na ta luksje;p

luckywoman on 29 stycznia 2013 13:59 pisze...

Muszę sobie zakupić ten płyn z Luxji :) Pewnie pachnie niezmiemsko! :D

Paubia on 29 stycznia 2013 14:02 pisze...

Dziś miałam kupić to serum, ale dobrze, że nie włożyłam do koszyka ;)

Unknown on 29 stycznia 2013 14:31 pisze...

U mnie projekt denko w tym miesiącu całkiem nie zły, kilka opakowań jest w moim koszyczku denkowym.

megi and beauty on 29 stycznia 2013 16:05 pisze...

Kusisz tą czekoladową Luksją:)

ZMIENIONYRYTM on 29 stycznia 2013 17:03 pisze...

Nie miałam nic z tych rzeczy. :) U mnie denko spore, pojawi się w czwartek, zapraszam. :)

Dagusia on 29 stycznia 2013 18:42 pisze...

muszę nabyć tę wreszcie ślicznie pachnącą luksję ;)

Ja on 29 stycznia 2013 19:23 pisze...

Ten zapach lUKSJI mnie nie kusi,ale teraz mają nowe zapachy coś pięknego no muszę jakiś kupić :)

chodzpomalujmojswiat on 29 stycznia 2013 19:49 pisze...

blizniackz09: wiem wiem te ciasteczkowe i waflowe :) sama muszę sobie sprawić!

Wera on 29 stycznia 2013 21:21 pisze...

płyn Luksja muszę spróbować, a tusz essence miałam i lubiałam

aSHa on 29 stycznia 2013 21:58 pisze...

też lubię ten płyn do kąpieli :)

sauria80world on 29 stycznia 2013 22:12 pisze...

też zużywam :)

Zwyczajna o wszystkim i o niczym ... on 1 lutego 2013 14:54 pisze...

kiedys sie czailam na ten pdklad ale jak do tej pory wybieram inne;)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos