wtorek, stycznia 22, 2013

The Body Shop. Żel pod prysznic radosna żurawina.

Autor: chodzpomalujmojswiat o wtorek, stycznia 22, 2013
Cześć dziewczyny! Dziś przychodzę do Was z recenzją żelu pod prysznic z The Body Shop. Jakiś czas temu pojawił się tu post o jego kompanie ze świątecznego pudełka- żelu peelingującym. Teraz przyszedł czas na klasyczny żel pod prysznic o zapachu zurawiny:
 
 
OPAKOWANIE: klasyczna butelka mieszcząca 250ml produktu.
 
ZAPACH: tak jak przy żelu peelingującym- prawdziwie żurawinowy. Pozostaje na ciele i czuć go nawet po kilku godzinach. Po wyjściu z wanny zawsze pachnie nim cała łazienka.
 
KONSYSTENCJA: w sam raz. Muszę przyznać, że żel jest naprawdę wydajny. Przy codziennym używaniu po miesiącu została mi połowa butelki.

ZAPEWNIENIA PRODUCENTA: Żel pod prysznic bez dodatku mydła. Specjalny, świąteczny, żurawinowy zapach. Żel wzbogacony jest miodem.

MOJA OPINIA: produkt o pięknym, otulającym, zimowym zapachu. Zapach utrzymuje się na ciele po kąpieli. Jest dość wydajny, całkiem dobrze się pieni. Oczywiście jak to w przypadku kosmetyków TBS skład nie powala...

SKŁAD:Aqua/Water (Solvent/Diluent), Sodium Laureth Sulfate (Surfactant), Glycerin (Humectant), Cocamidopropyl Betaine (Surfactant), Sodium Chloride (Viscosity Modifier), PEG-40 Hydrogenated Castor Oil (Emulsifier), Parfum/Fragrance (Fragrance), Benzyl Alcohol (Preservative), Trisodium Sulfosuccinate (pH Adjuster), PEG-150 Distearate (Surfactant), Mel/Honey (Natural Additive), Propylene Glycol (Humectant), Citric Acid (pH Adjuster), Salicylic Acid (Preservative/Hair Conditioner), Disodium EDTA (Chelating Agent), Sorbic Acid (Preservative), Linalool (Fragrance Ingredient), Trideceth-9 (Emulsifier), Vaccinium Macrocarpon Fruit Juice/Vaccinium Macrocarpon (Cranberry) Fruit Juice (Skin Conditioning Agent), Denatonium Benzoate (Denaturant), Bisabolol (Skin Soothing Agent), CI 17200/Red 33 (Colour), CI 15985/Yellow 6 (Colour).

W cenie regularnej kosztuje 19zł, a teraz w promocji można go chyba dostać za 9zł. Jak dla mnie godny uwagi, choć jest to edycja limitowana i pewnie znów pojawi sie dopiero za rok w okresie świąt.

Jaki jest Was ulubiony zimowy zapach? :)
 

5 komentarze:

Wdowa Po Stalinie on 22 stycznia 2013 12:40 pisze...

bardzo lubię zapach żurawiny :)

butterfly on 22 stycznia 2013 12:48 pisze...

Oj czuję że by mi się spodobal:)

Marta Grzegorzak on 22 stycznia 2013 12:52 pisze...

lubię żurawinę w kosmetykach a raczej jej zapach :) zimą uwielbiam takie typowo zimowe zapachy, czyli czekolada, wanilia, cynamon... :)

Ja on 22 stycznia 2013 17:46 pisze...

Na pewno u mnie też by się dobrze sprawdził.Szkoda,że u mnie nie ma sklepu TBS

LaNińa on 23 stycznia 2013 00:59 pisze...

żurawinkę bardzo lubię aczkolwiek jeszcze nie próbowałam jej w wersji żelu pod prysznic..ciekawe, ciekawe ;)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos