poniedziałek, stycznia 28, 2013

Mini zakupy :)

Autor: chodzpomalujmojswiat o poniedziałek, stycznia 28, 2013
Cześć dziewczyny! Post planowałam dodać już kilka godzin temu niestety cały mi się skasował... Zaczynam więc jeszcze raz. W dzisiejszym poście chcę pokazać Wam 4 produkty. Trzy z nich kupiłam, jeden natomiast wygrałam:

1.OFTALIN łagodzący płyn micelarny do demakijażu twarzy i oczu. Produkt ten wygrałam w konkursie Iwostin na FB. Mogłam wybrać sobie dowolny kosmetyk z całej oferty. Obiecałam sobie jednak, że nie będę stosować nic nowego do pielęgnacji twarzy, także zdecydowałam się na micela, bo przecież czymś oczy zmywać trzeba :)
 
2.Rimmel match perfection. Wybrałam go głównie ze względu na odcień. Rimmel ma naprawdę jasne kolory podkładów. Mój to 010 classic ivory, ale jest jeszcze jaśniejszy- idealny dla porcelanowych cer. Podkład kupiłam jednak przed 40% promocją w Rossmannie i kosztował mnie 38zł.
 
3.Lovely curlin pump up!. O mascarze tej krąży wiele pozytywnych opinii, dlatego postanowiłam się na nia skusić. Dodatkowo w Rossmannie jest teraz promocja na mascary Lovely, więc zapłaciłam za nią około 6zł.
 
4.Essence colour&go! 106 free hugs. Wczorajszy zakup. Niestety jego trwałość jest koszmarna. Już po kilku godzinach zaczął odpryskiwać. Dziś wygląda fatalnie :(
 
 
Jak widać zakupy nie są zbyt wielkie, staram się kupowac tylko to, co mi się kończy. Na razie mogę powiedzieć, że podkład spisuje się naprawdę fajnie. Mam nadzieję, że mnie nie zawiedzie.
 
A Wy miałyście któryś z tych produktów? Co o nich myślicie? Miłego tygodnia dziewczyny!

P.S te serduszka, które pełnią funkcję tła to termofor mojej siostry kupiony w Biedronce. Uważam, że jest uroczy!

14 komentarze:

n. on 28 stycznia 2013 11:50 pisze...

też kupiłam ten podkład rimmela, po pierwszych użyciach jestem bardzo zadowolona :)))

Ola i Agata on 28 stycznia 2013 12:48 pisze...

Szkoda, ze te lakiery robią takie psikusy :(

Ja on 28 stycznia 2013 13:14 pisze...

Na tusz też się skusiłam.:)

Kolorowy Pieprz on 28 stycznia 2013 15:25 pisze...

maskara nieco mnie rozczarowała- zwłaszcza trwałość...odrobine za duzo wasabi do sushi- kichnięcie i...tusz na policzkach i pod okiem:0 cały!

Iwetto on 28 stycznia 2013 16:15 pisze...

Na Rimmela się nie skusiłam, bo już go kiedyś miałam, ale faktycznie odcienie ma bardzo jasne.

Milky chocolate on 28 stycznia 2013 16:34 pisze...

Miałam chrapkę na rimmela, ale najjaśniejszy wydawał się być bardzo różowy.

Dagusia on 28 stycznia 2013 18:22 pisze...

marzy mi się ten tusz z lovely ale u mnie w rossku nie ma szafy lovely ;)

Karola on 28 stycznia 2013 18:28 pisze...

Ja mam tusz od końca listopada i jestem zadowolona daje fajny efekt i nie osypuje się;)

butterfly on 28 stycznia 2013 19:15 pisze...

pędzę do biedronki:)

Kaprysek on 28 stycznia 2013 19:35 pisze...

Miałam kilka próbek podkłady Rimmela i byłam nimi zachwycona. Na razie mam 7 podkładów na wykończeniu więc z kupnem tego poczekam. No chyba, ze się trafi super hiper, mega promocja ;p

Primes on 28 stycznia 2013 22:25 pisze...

też słyszałam, że ta nowa seria lakierów Essence jest dużo gorsza niż poprzednia:(

Lady In Purplee on 29 stycznia 2013 01:00 pisze...

Ależ uroczy kolor tego lakieru, niestety moja piękna czerwień z tej serii też nie wytrzymuje nawet 12 godz. ;/

Paubia on 29 stycznia 2013 17:01 pisze...

Ciekawa jestem jak spisze się podkład ;)

Zwyczajna o wszystkim i o niczym ... on 1 lutego 2013 14:53 pisze...

tez mialam ten iwostin i dla mnie byl super ale niestety juz mis ie skonczyl:/

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos