środa, stycznia 09, 2013

Oddam, sprzedam lub wymienię

Autor: chodzpomalujmojswiat o środa, stycznia 09, 2013
Dzień Dobry! Dziś przychodzę do Was z postem, do powstania którego przyczyniła się moja poniedziałkowa wizyta u dermatologa. Lekarz powiedział mi bowiem, że w moim przypadku należy zmienić pielęgnację twarzy- skóra jest b.sucha, poszarzała. Jakiś czas temu zauważyłam właśnie, że z jej kondycją nie jest najlepiej- łuszczy się, brak jej koloru. Moje zalecenia co do cery są dość proste- nawilżanie, nawilżanie i jeszcze raz nawilżanie! Dlatego też odstawiłam kosmetyki do pielęgnacji, które używałam do tej pory. Chętnie się za nie wymienię, sprzedam lub oddam (za koszty wysyłki, we Wrocławiu możliwy odbiór osobisty:)). 

1.Żel do mycia twarzy Biały Jeleń z aloesem i ogórkiem:
źródło: bialyjelen.pl

Hipoalergiczny żel do mycia twarzy Biały Jeleń z aloesem i ogórkiem jest przeznaczony do oczyszczania skóry normalnej i mieszanej. Delikatnie usuwa makijaż i zanieczyszczenia oraz zapobiega rozwojowi bakterii. W efekcie skóra jest dokładnie oczyszczona, odświeżona, gładka i miękka.

Żelu użyłam 2 razy.

2.IWOSTIN purritin peeling kremowy: ODDANY
Peeling kremowy Iwostin Purritin zapewnia dwufazowe działanie: odblokowuje pory wyrównując powierzchnię skóry oraz redukuje niedoskonałości poprzez ograniczenie rozwoju bakterii P.Acnes.
-a i  β- hydrokwasy w połączeniu z granulkami wosku jojoba usuwają martwe komórki naskórka, przyspieszając ich proces odnowy
-Zincidone-reguluje wydzielanie sebum i zapobiega powstawaniu zmian trądzikowych
-Woda termalna z Iwonicza-Zdroju i alantoina łagodzą podrażnienia

Myślę, że została co najmniej połowa opakowania.
3. Zielona 100% naturalna glinka Montmorillonite: REZERWACJA
Genialne w użyciu- wystarczy nałożyć na twarz i maseczka gotowa. 100% naturalna! Na bazie francuskiej glinki zielonej Montmorillenite. Glinka Montmorillonite to królowa wśród glinek z dużą zawartością magnezu oraz innych niezbędnych mikroelementów. Skutecznie usuwa zanieczyszczenia i toksyny ze skóry, remineralizuje, ma właściwości ściągające i napinające. Skóra po zastosowaniu jest wygładzona, ujędrniona i odświeżona. Pory stają się mniej widoczne, poprawia się koloryt cery.
Zostało jej około 1/3,1/4 opakowania. Jest naprawdę fajna! Polecam :)

4.AA maseczka matująco-regenerująca:
Receptura maseczki matująco-regenerującej AA skuteczna pielęgnacja zawiera bogaty zestaw składników, które zwężają rozszerzone pory, przywracają skórze równowagę i nadaje jej matowe wykończenie.

Mam jedną podwójną saszetkę i jedną połówkę czyli razem 3*5ml produktu.

5.Babydream natural, krem pielęgnujący do ciała i twarzy:REZERWACJA
Jakiś czas temu został wycofany z Rossmanna... Ważny do 2014 roku. Ma piękny zapach i naprawdę przyzwoite działanie. Myślę, że zostało około połowy tubeczki.

Oprócz tego mam do oddania/wymiany: krem do rąk Oriflame, oliwki Ziaja (ujędrniająca, antycellulitowa), mleczka do ciała Sephora, mleczko Alterra.

Jeśli macie jakieś pytania odnośnie produktów, wysyłki czy samej wymiany zapraszam do kontaktu przez maila: martiinka@gmail.com


5 komentarze:

Zuzanna on 9 stycznia 2013 09:53 pisze...

Pochwal się później swoją nową pielęgnacją :)

chodzpomalujmojswiat on 9 stycznia 2013 09:57 pisze...

Zusska: nowa pielęgnacja to Cetaphil, emulsja Emolium, najzwyklejsze mydło Dove i jedna maść na trądzik :)Także im mniej, tym lepiej

Anonimowy pisze...

Święte słowa - im mniej, tym lepiej :)

Ja on 9 stycznia 2013 19:06 pisze...

Ja też wstawiam na nawilżenie skóry twarzy

butterfly on 9 stycznia 2013 20:59 pisze...

niestety jestem na odwyku:)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos