czwartek, stycznia 03, 2013

Mel Merio Attractive Girl- woda perfumowana

Autor: chodzpomalujmojswiat o czwartek, stycznia 03, 2013
Cześć dziewczyny! Przed wyjazdem do chłopaka potrzebowałam "na już" jakiegoś przyjemnego i odświeżającego zapachu. Jedynym produktem jaki posiadałam  był 100ml BOUM (o którym pisałam jakiś czas temu), który byłby absolutnie zbędnym balastem w mojej podróżnej torbie. Wybrałam się więc do Rossmanna i w moje ręce wpadł zapach Attractive Girl Mel Merio (produkowany tylko i wyłącznie dla Rossmanna). Wybrałam wersję w penie (różdżce- słyszałam kiedyś takie określenie), która zawiera 10ml produktu:
źródło: rossnet.pl
 
Zapach jest bardzo świeży, cytrusowy. Nadaje się zarówno na dzień jak i na wieczór. Przypomina mi trochę perfumy od Salvadora Dali (za nic nie mogę sobie przypomnieć, które - miałam je dobre 10 lat temu..., najprawdopodobniej Laguna). Jeśli chodzi o trwałość zapachu, jest całkiem ok. Ja nie czuję go zbytnio (ale to podobno świadczy o tym, że zapach pasuje do danej osoby), osoby wokół owszem.

Informacje znalezione na rossnet.pl :

Zapach słodki, kwiatowy. Nuty zapachowe: -nuta głowy: ananas, melon, mango, jabłko, czarne porzeczki, -nuta serca: jasmin, magnolia, -nuta bazy: karmel, orzech kokosowy, maliny. 

 Dostępna jest również pełnowymiarowa 50ml wersja:
źródło: rossnet.pl
 
Za 50ml zapłacicie teraz  16,99 zł (normalnie 19,99), za mini wersję w penie 6,99zł (normalnie 9,99).

Dostępne są również inne wersje Mel Merio- Romantic girl (różowe), Famous girl (fioletowe) oraz jedna edycja limitowana (zielony kartonik z dużą, czerwoną gerberą).

Miałyście ten zapach? :)Uważam, że jak za tak niską cenę jest zdecydowanie godny uwagi :)

8 komentarze:

butterfly on 3 stycznia 2013 14:50 pisze...

cena bardzo przyjemna;)

procentova on 3 stycznia 2013 15:39 pisze...

Kiedyś za czasów gimnazjalnych używałam ich fioletowej serii :)
Uwielbiałam ją :)

Kaprysek on 3 stycznia 2013 16:04 pisze...

pierwszy raz o nim słyszę, ale dla mnie jak już nadawałby sie w porze letniej ;)

karodos.pl on 3 stycznia 2013 16:55 pisze...

Kupiłam je sobie ostatnio, bo potrzebowałam takiego codziennego zapachu z niższej półki. Woda ta bardzo przyjemnie pachnie i według mnie jest zaskakująco trwała, zapach długo utrzymuje się zarówno na włosach jaki na ubraniu:)

dziewczyna mojego chłopaka on 3 stycznia 2013 17:31 pisze...

Ciekawa jestem zapachu - szkoda, że nie mozna powąchać przez monitor :)

chodzpomalujmojswiat on 3 stycznia 2013 18:00 pisze...

procentova: ja też w czasach gimnazjum używałam, ale akurat różowej wersji. Teraz wydaje mi się zbyt słodka, dlatego zdecydowałam się na te :)

Ja on 3 stycznia 2013 18:51 pisze...

Ciekawa jestem zapachu :)Cena bardzo przyjemna :)

karminowe.usta on 3 stycznia 2013 21:57 pisze...

Lubię zapach malin i jaśminu:) Muszę zapoznać się z testerem i sprawdzić, czy mi pasuje.

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos