czwartek, marca 14, 2013

Balea Pflege Dusche: Feigen-und Schokoladenduft

Autor: chodzpomalujmojswiat o czwartek, marca 14, 2013
Szczerze mówiąc myślałam, że po dezodorancie o zapachu fig i czekolady  w moje łapki nie wpadnie już nic z tej limitowanej edycji Balea. A jednak... Siostra napisała mi smsa, że w centrum handlowym, który mieści się w pobliżu mojego domu, na stoisku z chemią niemiecka jest wyprzedaż i żele można dostać za 4zł. Oczywiście poleciałam i kupiłam :
 
OPAKOWANIE:  lekko wyprofilowane przez co dobrze trzyma się je w dłoni. Na butelce smakowita figa i ciastka makaroniki (swoja drogą chciałam sama takie upiec, ale kiedy zapoznałam się z przepisem trochę zwątpiłam w swoje kulinarne umiejętności :)).
 
POJEMNOŚĆ: 300ml
 
ZAPACH: identyczny jak w przypadku dezodorantu. Zapach jest słodki i bardzo mi odpowiada.
 
KONSYSTENCJA: typowa dla żeli pod prysznic
 
ZAPEWNIENIA PRODUCENTA: Delikatny żel pod prysznic nawilża skórę, myje ją, chroni przed wysychaniem. Cudowny zmysłowy zapach figi oraz czekolady sprawi, że poczujesz się prawdziwie słodko a formuła nawilżająca zapewni twojej skórze miękkość i delikatność oraz ochronę przed wysychaniem. Przeznaczony do codziennej pielęgnacji skóry dla wszystkich rodzajów skóry.

MOJA OPINIA NA TEMAT PRODUKTU: żel przede wszystkim spełnia moje dwa podstawowe oczekiwania: pięknie pachnie i myje :) Poza tym całkiem przyzwoicie się pieni i jest wydajny. Zauważyłam również, że zaraz po kąpieli pozostawia na skórze lekkie odczucie nawilżenia. Z pewnością nie wysusza skóry. Przyznam, że jestem z niego naprawdę zadowolona. A cenowo wychodzi również bardzo atrakcyjnie. Muszę zajrzeć znów na to stoisko i zobaczyć czy jest jeszcze dostępna ta druga wersja zapachowa (bodajże migdał i wiśnia?)
 
Jakich żeli pod prysznic lubicie używac najbardziej? :)

13 komentarze:

Place Of Woman on 14 marca 2013 16:08 pisze...

Musi cudnie pachnieć;)

Dagusia on 14 marca 2013 16:27 pisze...

jak ja bym chciała jakiś z Balea :) ja najczęściej to Isana lub Avon :)

Wera on 14 marca 2013 16:31 pisze...

świetna taka wyprzedaż, mam nadzieję, że nabrałaś trochę żele tej firmy:P
kusi mnie bardzo

Paubia on 14 marca 2013 17:11 pisze...

Oj chętnie bym go poniuchała. ;)

Unknown on 14 marca 2013 17:46 pisze...

Mam go i lubię :) A za 4 zł to żal go nie zabrać do domu :D

Lady In Purplee on 14 marca 2013 17:59 pisze...

Uwielbiałam go i żałuję, że już się skończył

Czarne Espresso on 14 marca 2013 18:38 pisze...

Jeszcze nie miałam żeli z tej firmy, ale znajdę jakiś sposób i się w coś zaopatrzę :) Uwielbiam ładnie pachnące kosmetyki :)

sauria80world on 14 marca 2013 18:43 pisze...

makaroniki :P

kirei on 14 marca 2013 23:54 pisze...

Lubię te makaronikowe żele, niestety już powoli znikają z DM-ów, ale pojawiły się nowości, np kokosowo-ananasowy pachnący Pina Coladą :P

Kolorowy Pieprz on 15 marca 2013 10:35 pisze...

dokładnie- pachnie i myje:) natomiast lotion z tej serii- rozczarował mnie:( i poszedł w swiat

Mademoiselle Margarita on 15 marca 2013 20:04 pisze...

Wygląda fajnie, ciekawa jestem jak pachnie :)

dziewczyna mojego chłopaka on 15 marca 2013 20:10 pisze...

Chciałabym wypróbować żel Balea, zapachy wydają się zniewalać zmysły ;]

Basia8212 on 15 marca 2013 20:11 pisze...

Witaj:) Gdybym go spotkała to bym bym kupiła,ze względu na zapach i działanie,bo jak ładnie pachnie i myje to najważniejsze;)czasem widuję kosmetyki niemieckie na targach,ale tych żeli nie spotkałam niestety...

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos