czwartek, marca 28, 2013

Mini recenzja L'Occitane : krem do rąk z masłem shea

Autor: chodzpomalujmojswiat o czwartek, marca 28, 2013
Dziś chciałabym podzielić się z Wami opinią o kolejnym produkcie jaki znalazł się w L'Occitanowym koszyczku z bestsellerami- kremie z 20% masłem shea:

Krem dostępny jest w dwóch pojemnościach: 30ml kosztuje 29,90zł a 150ml 90zł.

Miniaturkowa wersja zawierała 10ml:





OPAKOWANIE: zgrabna, malutka tubeczka. Opakowanie wykonane tak, że krem możemy wycisnąć do ostatniej kropli (czasem przy kremach do rąk koniecznym jest rozcięcie tubki).

ZAPACH: delikatny i przyjemny dla nosa.

KONSYSTENCJA: krem jest dość gęsty i treściwy jednak szybko się wchłania

ZAPEWNIENIA PRODUCENTA: Silnie wygładzająca - bestsellerowa - kombinacja Masła Shea (20%) oraz wyciągów z miodu i słodkiego migdała, zmieszanych z lekkimi i wabiącymi aromatami jaśminu. Ten balsam o przyjemnej konsystencji łatwo rozchodzi się po skórze, pomagając w gojeniu i ochronie suchej oraz przesuszonej skóry. Obecność anty-oksydacyjnej witaminy E zapewnia odżywienie.

MOJA OPINIA: wygładza i nawilża. Dla mnie ma wystarczające działanie. Szybko się wchłania i nie pozostawia tłustego filmu. Nie mam wymagające skóry także nie wiem jak sprawdziłby się na naprawdę suchych  i popękanych dłoniach.  Żałuję tylko, że miniaturka starczyła dosłownie na kilka aplikacji. Naprawdę polubiłam ten produkt! Szkoda tylko, że 3 razy większe opakowanie niż ta miniaturka kosztuje aż 30zł... Nie wykluczam jednak, że kiedyś się na niego skuszę :)

A jakie jest Wasze zdanie na temat tego kremu? Czytałam o nim zarówno pozytywne jak i negatywne opinie także jestem bardzo ciekawa Waszej :)

9 komentarze:

tonia on 28 marca 2013 13:39 pisze...

Jak dla mnie krem calkiem niezly, ale nie wart swojej ceny ;) uwazam ze mozna znaleźć duzo tańśzy o tym samym dzialaniu ;)

ZMIENIONYRYTM on 28 marca 2013 14:33 pisze...

Te kremy (3) można przetestować, jeśli wypełnisz kupon z Galmour. :)

Anne Mademoiselle on 28 marca 2013 15:51 pisze...

Ja mam mieszane uczucia co do kremu do rąk. Raz wydaje mi się, że jest koszmarny, a raz że średni. Tak czy siak nie kupię go sobie sama.

Kosodrzewina79 on 28 marca 2013 17:36 pisze...

bardzo go lubię, ale jego cenę już mniej

Paulina on 28 marca 2013 18:01 pisze...

Nie miałam i nie próbowałam ze względu na to, że sklep jest tak daleko ode mnie:(

Dagusia on 28 marca 2013 19:09 pisze...

dla mnie jest bardzo fajny polubiłam się z tą mini wersją ;)

Wera on 28 marca 2013 21:59 pisze...

uwielbiam go, szkoda, że była go tak mało;/

PureMorning on 29 marca 2013 07:35 pisze...

Nie używałam jeszcze kremów z tej firmy.

agu on 29 marca 2013 21:13 pisze...

Mój ulubiony krem do rąk ;) mam dwie miniaturki (zawsze trzymam je w torebce) oraz dwa pełnowymiarowe produkty, które trzymam w domu ;) Świetnie nawilża dłonie, produkt wydaje się być bardzo treściwy

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos