środa, marca 06, 2013

WIBO Gel LIKE :9 peaches and cream

Autor: chodzpomalujmojswiat o środa, marca 06, 2013
Lakiery Wibo stworzone przez blogerki miały pojawić się na początku marca. Jednak jeszcze w lutym pojawiały się informacje, że szafy w niektórych Rossmannach są już wypełnione nowościami. Mojej siostrze lakiery te udało się zakupić wcześniej. Oglądając zapowiedzi blogerskiej serii od razu wybrałam sobie kolor stworzony przez TheOleskaaa: kremową brzoskwinię.

 
 Tutaj w towarzystwie błękitnego nieba od Gosi i miętki od Siouxie. Kolor 9 to rozbielona brzoskwinia- naprawdę pięknie prezentujący się odcień!

OPAKOWANIE: dość klasyczna jak na lakiery prostokątna buteleczka. Na części za którą trzymamy pędzelek mamy nalepkę z nazwą bloga osoby, która tworzyła ten odcień.

PĘDZELEK: dość cienki. Osobiście wolę chyba bardziej płaskie i szersze pędzelki, które pozwalają na aplikację lakieru od razu na cały paznokieć.

KONSYSTENCJA: w sam raz. Lakier szybko schnie. Ja stosuję dwie warstwy.

ZAPEWNIENIA PRODUCENTA: Lakier do paznokci z formułą imitującą lakier żelowy.


MOJA OPINIA: lakier nazwany jest przez producenta żelowym, jednak według mnie nie jest taki do końca. Faktycznie lekko błyszczy, ale przyznam szczerze, że spodziewałam się innego efektu. Nie zmienia to jednak faktu, że w kolorze peaches and cream jestem zakochana :) Świetnie prezentuje się na dłuższych pazurkach (niestety przez nieuwagę złamał mi się jeden paznokieć i musiałam pożegnać się ze wszystkimi :( znów mam krótkie...). Lakier szybko schnie. Dwie warstwy wystarczą. Dość dobrze kryje. Smuży czy nie smuży... no właśnie. Może któraś z Was również ma podobne doświadczenie z lakierem: u mnie na jedną z dłoni lakier nakłada się super i wygląda idealnie na drugiej natomiast widać smugi :( Nie wiem może jest to kwestia nieregularnej płytki paznokcia?
Czy jest na to jakiś sposób?
 
Bardzo polubiłam ten odcień i z pewnością będę do niego teraz często wracać. Jak widzicie na drugim zdjęciu świetnie prezentuje się z innym lakierem z tej serii: blue lake. Pastele wydają mi się być najbardziej trafionymi odcieniami na wiosnę i lato :) Lakiery te kosztuję 5,99zł i są dostępne w szafie Wibo.
 
A Wy macie któryś z lakierów z serii stworzonej przez blogerki? :) Który odcień przypadł Wam najbardziej do gustu?
 

 

14 komentarze:

Catalinka on 6 marca 2013 09:30 pisze...

ja wybrałam brzoskwinkę i prezentowaną przez Ciebie miętę oraz "słoneczny patrol". Niestety, jeszcze nie było okazji pomalować sobie nimi paznokcie, ale mam przeczucie, że będą to super kolory na lato :)

Ja on 6 marca 2013 09:49 pisze...

Śliczne są te kolorki ten brzoskwiniowy mi się najbardziej podoba.

ZMIENIONYRYTM on 6 marca 2013 09:58 pisze...

Wczoraj stałam przy szafie, miałam wziąć i nie wzięłam! Dzisiaj muszę kupić. :P Wybiorę ten brzoskwiniowy :)

Unknown on 6 marca 2013 10:09 pisze...

Fajne są te kolorki takie pastelowe :)

JuicyBeige on 6 marca 2013 11:52 pisze...

Wszystkie te pastele mi się bardzo podobają:)

Taml on 6 marca 2013 12:26 pisze...

Niebieski jest cudowny!!

9thPrincess on 6 marca 2013 14:09 pisze...

Ja sobie ostrzę ząbki na błękit i miętę, choć jest jeszcze taki kremowy, jakby lekko żółty który też mi się bardzo podoba.

zaczarowanaa on 6 marca 2013 14:14 pisze...

niebieski naj. ;D

Paulina on 6 marca 2013 16:17 pisze...

Oleskowy lakier mam właśnie na pazurkach, ale konsystencja mi nie za bardzo odpowiada. Za to kolor bombowy!

Dagusia on 6 marca 2013 16:35 pisze...

ja mam Gosiaczkowy :) śliczne one są :)

Karola on 6 marca 2013 17:26 pisze...

Jeszcze nie mam ale na pewno kilka kupię:D

sauria80world on 6 marca 2013 22:03 pisze...

mam już dwa, ale jeszcze nie używałam, najpierw były ochy i achy a teraz sporo negatywów ta kolekcja zbiera :O

M on 8 marca 2013 13:38 pisze...

wzięłam te same 3 kolorki - moim zdaniem są najurodziwsze!:)

Anonimowy pisze...

A ja Ci powiem, że do mnie ta konsystencja zupełnie nie przemawia - robi smugi i schnie godzinami :/ Nie wiem jak go nakładać, żeby było dobrze... Jak na razie nie potrafię nim operować i od razu zmywam te moje "arcydzieła" :P

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos