niedziela, marca 24, 2013

Mini recenzja L'Occitane: żel pod prysznic Verbena

Autor: chodzpomalujmojswiat o niedziela, marca 24, 2013
W czasie tych kilku dni spędzonych ostatnio w Krakowie udało mi się przetestować 3 produkty L'occitane, które  ukryte były w wiosennym koszyczku i przesłane nam blogerkom do testów. Był to mianowicie krem do rąk z masłem shea, woda toaletowa o zapachu peonii i żel pod prysznic Werbena. Dziś napiszę Wam kilka słów o tym ostatnim kosmetyku:

Pełnowartościowa wersja produktu zawiera 250ml i kosztuje 59 zł. Miniaturkowa wersja to 50ml.

OPAKOWANIE: Żel ukryty jest w wygodnej buteleczce z dość solidnym zamknięciem, także nic nie powinno się nam wylać w czasie podróży. Opakowanie jest przeźroczyste także widać ile produktu nam jeszcze zostało.
ZAPACH:Jeśli chodzi o zapach to bardzo przypadł mi do gustu. Lubię takie orzeźwiające cytrusowo- ziołowe zapachy. Uważam, że produkt ze względu na zapach nadaje się zarówno dla kobiet jak i mężczyzn. 
KONSYSTENCJA: standardowa jak na żel
MOJA OPINIA: Produkt spełnia swoje podstawowe zadania: myje i świeżo pachnie :) Nie wysusza, ale jednocześnie nie zauważyłam by w jakiś sposób nawilżał czy pielęgnował skórę. Jeśli chodzi o wydajność, to uważam, że jest całkiem, całkiem- 50ml buteleczka starczyła nam (mi i mojemu chłopakowi) na 3 dni i została jeszcze jedna czwarta, przy czym żel niezbyt się pieni. 
Reasumując: to przyjemnie pachnący produkt, który całkiem dobrze się sprawdził. Uważam jednak, że cena prawie 60zł za 250ml pojemność to dość dużo...

A co Wy sądzicie o tym produkcie? :)



9 komentarze:

Anne Mademoiselle on 24 marca 2013 13:47 pisze...

Ja nie jestem zadowolona. U mnie żel nie pienił się w ogóle, zużyłam go na 2 razy.

Wera on 24 marca 2013 16:01 pisze...

dla mnie troszkę za rzadki, drogi i słabo się pieni, ale ślicznie pachnie

Czarne Espresso on 24 marca 2013 17:08 pisze...

Lubię zapach werbeny :)

Lady In Purplee on 24 marca 2013 17:47 pisze...

Dla mnie właśnie dobrze się pieni :)

Kaprysek on 24 marca 2013 17:52 pisze...

Nie wiem jak pachnie ich werbena, ale zapach werbeny z YR jest boski ;)

PureMorning on 25 marca 2013 13:42 pisze...

Nie używałam jeszcze tego żelu.

Paubia on 25 marca 2013 14:04 pisze...

oj ładnie się cenią..

madaleine90 on 25 marca 2013 16:31 pisze...

już sama buteleczka zachęca do zakupu ;)

rockabilly on 25 marca 2013 20:08 pisze...

Mam perfumy o zapachu werbeny, uwielbiam;)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos