piątek, marca 01, 2013

Wyniki rozdania :)

Autor: chodzpomalujmojswiat o piątek, marca 01, 2013
Cześć dziewczyny! Zgodnie z zasadami rozdania, które skończyło się o północy przychodzę dziś do Was z wynikami. Bardzo dziękuję za wszystkie zgłoszenia i spostrzeżenia dotyczące bloga. Wszystkie Wasze uwagi przeczytałam z dużą ciekawością. Niestety jest to gotowy szablon, który nie jest przystosowany do niektórych funkcji bloggera. Urzekł mnie jednak swoimi kolorami, dlatego postanowiłam przy nim zostać :) W razie możliwości postaram się oczywiście go ulepszyć. Koniec tego długiego wstępu i przechodzę do rzeczy. Zwyciężczynią w walentynkowym rozdaniu zostaje:
KOLOROWY PIEPRZ!! Gratulacje :):) (zdjęcie można powiększyć klikając na nie).Cieszę się tym bardziej, że kolorowy pieprz na bieżąco uczestniczy w życiu mojego bloga:) Na adres do wysyłki czekam 3 dni:martiinka@gmail.com. Wszystkim dziewczynom bardzo dziękuję za udział w rozdaniu i zapraszam na kolejne.

8 komentarze:

Kolorowy Pieprz on 1 marca 2013 12:08 pisze...

Dziękuje serdecznie:) Niedługo zostanę posądzona o posiadanie miliona kont o nazwie kolorowy pieprz, bo mam ostatnio szczeście w rozdaniach:) hihihih
juz ślę maila

Czarne Espresso on 1 marca 2013 12:44 pisze...

Gratulacje :)

Kaprysek on 1 marca 2013 13:25 pisze...

;))

Moniś on 1 marca 2013 16:25 pisze...

masz śliczny blog :)

Zapraszam Cie na mojego bloga: http://milano-infusion.blogspot.com/ Dopiero zaczynam, może polecisz mnie na swoim blogu?:) Pozdrawiam!

kayra on 1 marca 2013 17:26 pisze...

Gratulacje :)

dziewczyna mojego chłopaka on 1 marca 2013 20:17 pisze...

Gratulacje dla Kolorowy Pieprz :))

camm on 1 marca 2013 20:23 pisze...

gratki :*

Lady In Purplee on 1 marca 2013 20:48 pisze...

Gratki! :)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos