sobota, marca 02, 2013

Rossmann Lilliputz Lippen-Pflege-Kirsh-Traum

Autor: chodzpomalujmojswiat o sobota, marca 02, 2013
Która z nas będąc małą dziewczynką nie chciała zostać księżniczką? Seria Lilliputz produkowana dla Rossmanna przeznaczona jest z pewnością dla tych księżniczek, które uwielbiają kosmetyki. Przyznam się, że choć księżniczką nie jestem (i nigdy nie byłam!) lubię czasem przetestować produkty przeznaczone dla dzieci. Ochronna pomadka wiśniowa wpadła mi do koszyka podczas jednej z ostatnich wizyt w Rossmannie. Z typowo pielęgnacyjnych produktów do ust miałam tylko masło Nivea i maść z witaminą A, których aplikacja jest dość mało higieniczna. Brakowało mi kosmetyku w sztyfcie, który mogłabym wrzucić do kieszeni kurtki i w razie potrzeby po niego sięgać. Padło na Lilliputz, ponieważ a)stałam w długiej kolejce a na wysokości moich oczu znajdowały się produkty dla dzieci b) od zawsze lubię w wiśniowy zapach we wszelkich kosmetykach:
 
OPAKOWANIE: Biało różowe opakowanie z wisienką. Pomadka zapakowana jest dodatkowo w kartonik z księzniczką.
 
ZAPACH: pachnie wiśniowo. Niestety dość sztucznie- coś jak wiśniowe cukierki.
 
KONSYSTENCJA: właściwa, pomadka nie topi się ani nie jest zbyt twarda. Bardzo dobrze się aplikuje.
 
ZAPEWNIENIA PRODUCENTA:Pomadka pielęgnacyjna Lilliputz chroni delikatne usta Księżniczek przed wysychaniem, a naturalny wosk pszczeli i witamina E dodatkowo pielęgnują. Owocowy zapach dojrzałej wiśni i lekki połysk dostarczają Księżniczce pielęgnacyjnej zabawy.

MOJA OPINIA: (najpierw zobaczcie drugie zdjęcie:)

Niestety nie przyszło mi do głowy, że pomadka będzie perłowa :( Strasznie nie lubię takiego efektu na ustach...Gdy wyciągnęłam pomadkę z kartonika lekko się rozczarowałam. Mimo tego faktu postanowiłam ją oczywiście przetestować. Pomadka w miarę przyzwoicie nawilża (ostatnio znów miałam dośc spierzchnięte usta- poradziła sobie z tym faktem)i pielegnuje usta- w swoim składzie ma wosk pszczeli i witaminę E. Zapach mimo że dość chemiczny nie jest zły. Cena bardzo przyjazna- 3,99zł za 4,8 g produktu. Wszystko byłoby fajnie gdyby nie ten perłowy efekt na ustach- kolor wpada lekko w fiolet. Wiadomo pomadka nie barwi ust jakoś wybitnie- w końcu nie jest to pomadka typowo kolorowa a ochronna, jednak perła jest dość widoczna...Ja z pewnością więcej się na nią nie skuszę.
 
A Wy jakie pomadki ochronne stosujecie? :)
 

 

10 komentarze:

Unknown on 2 marca 2013 15:38 pisze...

właśnie wylądowała u mnie w koszu, dobiłam dna :) i moja opinia jest identyczna jak Twoja :)

Paulina on 2 marca 2013 15:48 pisze...

u mnie teraz w użyciu tylko pomadki z Alverde:)

Kolorowy Pieprz on 2 marca 2013 15:54 pisze...

każdą możliwą! jestem maniaczką pomadek ochronnych:) mój hit to masełko orientana z imbirem:)

Unknown on 2 marca 2013 16:43 pisze...

A ja używam Carmexa, teraz zaczęłam Tisane, a oprócz tego już rzadziej wazeliny kosmetycznej Flos Lek, pomadek Sensique i Nivea. Właściwie to mam masę mazideł do ust ;)

PureMorning on 2 marca 2013 17:18 pisze...

Ja ostatnio stosuję masło Shea na usta.

Paubia on 2 marca 2013 18:33 pisze...

Ja raczej stosuję bezbarwne z drobnym połyskiem ;)

Czarne Espresso on 2 marca 2013 20:20 pisze...

Ze wszystkich kosmetyków do ust najczęściej używam pomadek ochronnych. Obecnie używam balsam do ust z mocznikiem Balea:)

Kaprysek on 3 marca 2013 18:47 pisze...

Zapach jest cukierkowy ;) Sama pomadka mnie nie zachwyciła, ale zapach zapamiętałam ;)

sauria80world on 3 marca 2013 23:09 pisze...

pierwsze widzę albo jestem ślepa :O

Natka on 17 sierpnia 2015 22:03 pisze...

Ja stosuję kilka, ale moimi ulubionymi są pomadka z laura conti zero calorie guma balonowa i Tisane :-)
Obie wielbie szanuje i kocham <3

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos