środa, marca 27, 2013

Kosmetyczne prezenty prosto z Francji... :)

Autor: chodzpomalujmojswiat o środa, marca 27, 2013
Z kosmetycznych prezentów, które dostałam od chłopaka z Francji  napisałam Wam na razie tylko o szamponie Garniera. Dziś chciałam pokazać resztę produktów jakie otrzymałam. Mój M. wszystko wybrał sam (nie dawałam mu listy zakupów- nic z tych rzeczy :)) Nie wiem czy wszystko co pokażę jest dostępne w Polsce, ale wydaje mi się, że błyszczyk oraz szampon (i Garnier i L'oreal) dostaniemy też u nas w kraju.

Błyszczyk L'oreal Glam Shine 6h w kolorze 102 always pink:

Używam go teraz non stop: kolor jest dość delikatny, ale nadaje ustom pięknego blasku. Ma ten słynny serduszkowy aplikator dzięki czemu dobrze się aplikuje. Za jakiś czas pojawi się z pewnością jego pełna recenzja.

L'oreal Triple Active - Krem nawilżający i ochronny na dzień:
Krem ma za zadanie nawilżać, chronić i rozświetlać skórę. Użyłam go dopiero raz, także ciężko mi cokolwiek powiedzieć :)
L'oreal olejek do włosów (huile Extraordinaire ):


Tego produktu jeszcze nie używałam. Chcę na razie skończyć serum do włosów z Marion. Francuskiego nie potrafię, także ciężko mi nawet zrozumieć jak naprawdę go używać i w jaki sposób ma wpłynąć na włosy... Domyślałam się tylko, że pewnie ma za zadanie wygładzać i regenerować :) Można używać go zarówno przed jak i po myciu włosów.

L'oreal Elseve anti-casse, serum naprawcze do końcówek:

Serum na końcówki również leży sobie i czeka na swoją kolej. Ostatnio zaopatrzyłam się w serum do końcówek Marion, a że używa się go dosłownie kroplę jego zużycie będzie jednak trochę trwało. Z tym produktem L'oreal wiąże większe nadzieje, ponieważ mam dość spory problem z tymi wiecznie przesuszającymi się końcówkami...

L'oreal Elseve Muti-vitamine Fresh:

Szampon do włosów przetłuszczających się i normalnych. Gdy tylko skończę Fructis od razu biorę się za testowanie. Wydaje się być idealny dla mnie. Ma również całkiem dobre opinie na wizażu, także mam nadzieję, że i u mnie się sprawdzi. Naprawdę pięknie pachnie :)
Jak widzicie wszystkie produkty są marki L'oreal już nie mogę doczekać się testowania,choć obiecałam sobie, że najpierw muszę skończyć zalegające kosmetyki. Obecnie z przedstawionych tu prezentów używam tylko błyszczyka. Krem stosowałam tylko raz. 

Miałyście któryś z tych kosmetyków? Jak się u Was sprawdziły?


11 komentarze:

Kolorowy Pieprz on 27 marca 2013 14:16 pisze...

och Ci faceci:)

sauria80world on 27 marca 2013 14:24 pisze...

a one nie są w PL dostępne czasem? :O

chodzpomalujmojswiat on 27 marca 2013 14:29 pisze...

sauria80 : szampon błyszczyk i krem owszem, bo teraz sprawdzałam. Nie wiem co z tymi kosmetykami do włosów- olejku nie mogłam znaleźć. Mój chłopak nie dysponuje taką wiedzą kosmetyczną, także przywiózł to co uważał, ja nic u niego nie zamawiałam :)

Anne Mademoiselle on 27 marca 2013 15:26 pisze...

Nie miałam żadnego z tych produktów.

zaczarowanaa on 27 marca 2013 17:02 pisze...

wspaniałości :)

Ja on 27 marca 2013 17:47 pisze...

Miłego używania ;)

Paulina on 27 marca 2013 18:26 pisze...

Wszelkie prezenty zawsze mile widziane:)

Lady In Purplee on 27 marca 2013 18:34 pisze...

Miłego używania :)

cupofjasminetea on 27 marca 2013 19:28 pisze...

Oj ten blyszczyk wyglada slicznie:)

Paubia on 27 marca 2013 22:08 pisze...

oj oj ale muszę stwierdzić, że zazdroszczę ;)

ZMIENIONYRYTM on 28 marca 2013 13:57 pisze...

Ten olejek wydaje się ciekawy, ale cena dość wysoka. :/

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos