środa, grudnia 21, 2011

kokosowy power. Ziaja kokosowa terapia skóry u zmysłów.

Autor: chodzpomalujmojswiat o środa, grudnia 21, 2011
Po kremowym niewypale do rąk, mowa o Garnierze ( o którym pisałam tu na blogu) skusiłam się na Ziaję. Byłam praktycznie zdecydowana na tą wersję z kozim mlekiem, ale jednak do koszyka trafiła  kokosowa.

Lubię wszelkie słodkie zapachy kosmetyków: kokosowe, czekoladowe, orzechowe. W wypadku tej Ziai zapach jest naprawdę intensywny i nie będzie wszystkim odpowiadać. Słodki, wyraźny (dla innych może być mdlący), dlugo utrzymuje się na dloniach.

Jeśli chodzi o działanie, to jest ok. Może nie należy do tych kremów bardzo bogatych w składzie i silnie nawilżających, ale powiedziałabym, że jeśli chodzi o nawilżanie sprawdza się ok.
Dodatkowo producent napisał na opakowaniu, że wzmacnia paznokcie i zmniejsza ich skłonność do rozdwajania i łamania. Wydaje mi się, że stwierdzenie to jednak jest trochę na wyrost i Ziaja się trochę zapędziła.

Reasumując krem jest ok, jednak będzie odpowiadał tylko fankom slodkich, intensywnych zapachów.




Pochwalę się jeszcze , że wygrałam w rozdaniu u Vedette i wczoraj otrzymałam paczuszkę. Znalazłam w niej próbeczki perfum Close2You (2 oddałam chłopakowi, bo były to męskie zapachy), liner z Euphorii (teraz Paese) oraz próbki produktów Bialy Jeleń i serduszko do kąpieli. Zaczynam więc testy, spodziewajcie się recenzji :)

6 komentarze:

CoconutLime on 21 grudnia 2011 18:53 pisze...

Zapach tego kremu bardzo mi się podoba, jednak u mnie się nie sprawdził ;(

Kamyczek on 21 grudnia 2011 18:59 pisze...

plus za to że ładnie pachnie i szybko się wchłania:)

sauria80world on 21 grudnia 2011 19:00 pisze...

uwielbiam ten zapach, ale skuteczniejszy jest dla mnie kremik Anatomicals :)

Taml on 21 grudnia 2011 19:26 pisze...

Bardzo lubiłam ten kremik do rąk ;)

Wera on 21 grudnia 2011 19:27 pisze...

oo..gratuluje wygrania w rozdaniu, nie mialam tego kremu

zoila on 21 grudnia 2011 19:27 pisze...

Gratuluję wygranej. A kremowi muszę się przyjrzeć.

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos