piątek, grudnia 02, 2011

Joanna Naturia po raz trzeci. Szampon do włosów miód i cytryna.

Autor: chodzpomalujmojswiat o piątek, grudnia 02, 2011
Po pozytywnych odczuciach co do dwóch pozostałych szamponów z tej serii, postanowiłam wypróbować kolejny. Szampon zawiera ekstrakty z miodu i cytryny i jest przeznaczony do włosów suchych i zniszczonych.

Zacznijmy od tego, że ma cudowny miodowy, wcale nie chemiczny zapach.

Dobrze oczyszcza włosy (ja myje włosy 2 razy: najpierw tylko nakładam szampon i delikatnie przesuwam rękami do końcowek, by cały brud i zanieczyszczenia znalazły się w wannie, drugie mycie to już klasycznie , wmasowuje szampon, by uzyskać pianę;))
O tym sposobie dowiedziałam się kiedyś na Youtube i jeśli któraś z Was, jeszcze go nie stosuje, zachęcam, ponieważ wlosy dłużej zachowują świeżość.

W odróżnieniu od 2 pozostałych szamponów z tej serii (przypomnę jeden byl z zieloną herbatą i pokrzywą, a drugi z bursztynem i siarką) nie plącze tak włosów. Można spokojnie przeczesać je od razu grzebieniem.

Włosy wydają się być bardziej miękkie i gładkie, dodatkowo zauważyłam, że nadaje im delikatny połysk.

Szampon(y) te nie są jakoś bardzo wydajne. Jednak przy cenie poniżej 5zł, nie jest to kwestia znacząca. Ja je bardzo polubiłam, ciekawa jestem czy są jeszcze jakieś inne wersje, ponieważ w moim Rossmannie znalałam tylko 3 rodzaje. Muszę więc poszperać w internecie, albo dokładnie przyjrzeć się półkom w innych sklepach.
EDIT: byłam dziś w Tesco i znalazłam wersję dla włosów farbowanych ( z makiem i bawełną), nie omieszkałam go nie kupić dla mamy .
Kusi mnie równiez jakaś odżywka z serii Joanna Naturia. Dziewczyny! może któraś z Was taką miała? Jak się sprawdzała ?:)

4 komentarze:

sauria80world on 2 grudnia 2011 12:50 pisze...

chyba nie dla brunetek ;/

chodzpomalujmojswiat on 2 grudnia 2011 15:08 pisze...

dlaczego? nie wydaje mi się, że te składniki zawarte w szamponie nadają się tylko dla jasnych włosów. Wiadomo, że sok z cytryny ma dobry wpływ na każde wlosy, bez wzgledu na ich kolor.

Unknown on 2 grudnia 2011 15:11 pisze...

bardzo lubię te szampony joanny :) i świetnei pachną:)

Anonimowy pisze...

Rzeczywiście fenomenalnie pachnie miodem i cytryną. Tak naturalnie. Jedyny minus jest tylko taki, a przynajmniej u mnie, że strasznie ciężko się go otwiera. Może trafiłam na felerne otwarcie hehe :))

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos